Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La armonía del color y el rostro en la imagen del individuo. Estudio de ámbito internacional

    1. [1] Universidade de Vigo

      Universidade de Vigo

      Vigo, España

  • Localización: Redmarka: revista académica de marketing aplicado, ISSN-e 1852-2300, Vol. 24, n. 2, 2020 (Ejemplar dedicado a: Nuevas narrativas del marketing de influencia en moda. Perfiles profesionales y modelos de consumo), págs. 129-143
  • Idioma: español
  • Títulos paralelos:
    • A importancia da harmonía da cor e do rostro na imaxe do individuo. Estudo internacional
    • A importância da harmonia da cor e do rosto na imagem do indivíduo. Estudo internacional
    • The importance of the color harmony and the face in the image of the individual. An international research
  • Enlaces
  • Resumen
    • español

      El personal branding es la esencia que el individuo genera al relacionarse con los demás, potenciando sus virtudes y atributos y comunicándolo a través de una propuesta de valor. Un parte esencial de la marca personal está compuesta por la visibilidad y dentro de esta existen dos factores claves como son la armonía de color y el rostro. En esta investigación se analiza la importancia que los estudiantes universitarios del ámbito de la comunicación, de cuatro países diferentes (España, Portugal, México y Polonia) les otorgan a estos aspectos, a través de una investigación cuantitativa. Del estudio se extrae como conclusión que, aunque existe una conciencia sobre la gestión de las marcas personales se demanda mayor formación al respecto al mostrar esta investigación resultados que, en algunos casos, no son demasiado homogéneos.

    • português

      A marca pessoal é a essência que o indivíduo gera ao interagir com os outros, valorizando suas virtudes e atributos e comunicando-os por meio de uma proposta de valor. Uma parte essencial da marca pessoal é composta pela visibilidade e dentro dela existem dois fatores-chave como a harmonia da cor e do rosto. Esta pesquisa analisa a importância que estudantes universitários da área da comunicação, de quatro países diferentes (Espanha, Portugal, México e Polónia) atribuem a estes aspectos. O estudo conclui que, embora haja consciência sobre a gestão de marcas pessoais, é necessária mais formação a este respeito, apresentando resultados em alguns casos não muito homogéneos.

    • galego

      O persoal branding é a esencia que o individuo xera ao relacionarse cos demais, potenciando as súas virtudes e atributos e comunicándoo a través dunha proposta de valor. Un parte esencial da marca persoal está composta pola visibilidade e dentro desta existen dous factores craves como son a harmonía de cor e o rostro. Nesta investigación analízase a importancia que os estudantes universitarios do ámbito da comunicación, de catro países diferentes (España, Portugal, México e Polonia) outórganlles a estes aspectos. Do estudo extráese como conclusión que, aínda que existe unha conciencia sobre a xestión das marcas persoais demándase maior formación respecto diso mostrando resultados nalgúns casos non moi homoxéneos.

    • English

      A personal brand is the unique perception of themselves that people generate by emphasizing and promoting specific virtues and attributes every time they come into contact with others. Visibility is an essential part of personal branding, particularly in relation to features such as colour harmony and face. This article presents a quantitative study of the importance attributed to these factors by communication undergraduates from four different countries (Spain, Portugal, Mexico and Poland). The results of the study show significant variation between respondents, and that while students are aware of personal brand management, more training is required.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno