Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


L’elaboració d’indicadors d’avaluació: Un treball compartit amb estudiants universitaris

    1. [1] Universitat de Barcelona

      Universitat de Barcelona

      Barcelona, España

  • Localización: V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015, 2015, ISBN 978-84-8458-453-7, págs. 529-535
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Aquesta comunicació presenta la participació de grups d’estudiants de 4rt del Grau de Pedagogia, de l’assignatura del Pràcticum, en l’elaboració d’indicadors i criteris d’avaluació de les competències que han d’assolir i que han de valorar els tutors de les institucions. En el context de les Sessions de Pràctica Reflexiva (SRP) que es contempla en el pla docent de les Pràctiques Externes (PEX), es porta a terme un treball col·laboratiu en el que els estudiants prenen el protagonisme i alhora la responsabilitat de dialogar, reflexionar, definir i consensuar uns criteris clars i objectius per oferir un conjunt d’orientacions, en forma de guia, als tutors.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno