Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


"El robot de les emocions", un projecte per estudiar la funció de relació a primaria

    1. [1] Universitat Autònoma de Barcelona

      Universitat Autònoma de Barcelona

      Barcelona, España

  • Localización: Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, ISSN-e 1699-6712, Nº. 36, 2018, págs. 1-7
  • Idioma: catalán
  • Títulos paralelos:
    • "The robot of the emotions", a project to study the function of relation at primary
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      En aquest article es presenta una proposta educativa per promoure la construcció de diverses idees sobre la funció de relació dels éssers vius a partir d’un repte inicial: dissenyar i construir un robot que pugui expressar algunes emocions. El disseny es basa en una metodologia ABP (Aprenentatge Basat en Projectes) i s’estructura al voltant de 5 etapes:

      presentació del repte i exploració d’idees prèvies, realització d’experiències, estructuració i extensió i comunicació final. Aquest projecte es va realitzar amb col·laboració amb la Fundació Autònoma Solidària (FAS) i es va implementar en el programa CROMA 2.0 en el curs 2017-2018 amb infants de 5è i 6è de primària.

    • English

      This article presents an educational proposal to promote the construction of different ideas about the relational abilities of living things from an initial challenge: designing and building a robot that can express some emotions. Its design is based on a PBL-based methodology (Project Based Learning) and is structured around 5 stages: presentation of the challenge and exploration of previous ideas, realization of experiences, structuring and extension and final communication. This project was carried out in collaboration with the Fundació Autònoma Solidària (FAS) and was implemented in the program CROMA 2.0 during the 2017-2018 course with 5th and 6th grade pupils.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno