Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Formats emergents en televisió: anàlisi comparativa d'aplicacions publicitàries interactives en HbbTV

  • Autores: Joan-Francesc Fondevila-Gascón, Jordi Botey López, Josep A. Rom Rodríguez
  • Localización: Comunicació: revista de recerca i anàlisi, ISSN-e 2014-0444, Vol. 34, núm. 1, 2017, págs. 67-81
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Un format capdavanter emergent és l'HbbTV, estàndard televisiu relativament recent que aposta per la interactivitat. Aquesta relació més pròxima a l'usuari il·lumina opcions de monetització, els principals beneficiaris de les quals són els sectors audiovisual i tecnològic. En aquesta investigació, que segueix una metodologia comparativa, s'analitzen els resultats aconseguits per campanyes de publicitat interactiva dutes a terme el 2015 i a inicis de 2016 en canals televisius d'Espanya i Alemanya amb dos enfocaments complementaris: el seguiment i l'interès per uns espots publicitaris (Alemanya) i la capacitat de reacció davant la proposta d'interactuar amb espots publicitaris (Espanya). En aquest ús de l'HbbTV s'observa un CTR (ràtio de clics d'entrada) superior al d'altres suports i una interacció elevada de l'espectador amb les preguntes plantejades.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno