Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Projectes d'innovació en l'àrea de música: Anàlisi de bones practiques i noves estratègies metodològiques

  • Autores: Jorge Aracil Pérez, Aurora Brocal Verdú, Jesús Martínez Vargas
  • Localización: Redes de investigación docente universitaria: innovaciones metodológicas / coord. por José Daniel Álvarez Teruel, María Teresa Tortosa Ybáñez, Neus Pellín Buades, 2011, ISBN 978-84-695-1151-0, págs. 1886-1902
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Es presenten algunes experiències didàctiques realitzades en l'àrea de música de secundària que poden ser considerades como exemples de bones pràctiques. L'objectiu és analitzar quins són els aspectes que fan d'aquestes experiències exemples valuosos que contribueixen a la millora dels processos d'ensenyamentaprenentatge al temps que plantegen noves estratègies metodològiques. La situació actual de l'educació musical en secundària obligatòria i batxillerat ens permet afirmar que no s'ha incorporat la innovació educativa en l'àrea de música. Por això, es tracta d'investigar quines són les condicions necessàries per tal que es posen en marxa i es desenvolupen processos d'innovació en l'ensenyament i l'aprenentatge musical. La nostra experiència com professors i alumnes del Màster de Secundària i, posteriorment, també en alguns casos com docents en el període de pràctiques en els centres de secundària, ens ha mostrat la necessitat urgent de plantejar noves pràctiques que han de contribuir també a la motivació constant de l'alumnat, la qual cosa és sens dubte un dels major reptes del professorat de música de secundària.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno