Si durant el curs 2007-2008 el treball dut a terme en el grup de Literatura Catalana Contemporània dins del programa de xarxes d'investigació docent anava encaminat a incorporar-nos al complex procés de transformació en les estratègies pedagògiques inherent a l'EEES, tot exemplificant la nostra tasca amb la guia docent de l'assignatura Literatura Catalana II, enguany els ajustats terminis d'aplicació a la Universitat d'Alacant de l'EEES ens han obligat a posar en pràctica els coneixements apresos l'any passat per tal d'elaborar les fitxes de les assignatures corresponents a Literatura Catalana Contemporània dins del pla d'estudis del nou grau de Filologia Catalana. A partir dels materials de treball de la Facultat de Filosofia i Lletres, i amb l'experiència adquirida durant el seminari sobre l'elaboració de guies docents de l'any passat, hem mirat de confegir un material innovador i adaptat a les exigències de l'EEES, dintre dels límits de la proposta de la comissió de Graus.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados