Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La competència d'ús de proves científiques: quines dimensions es promouen a les activitats de l'aula de ciències?

  • Autores: Anna Garrido Espeja, Digna Couso
  • Localización: Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, ISSN-e 1699-6712, Nº. 24, 2013 (Ejemplar dedicado a: Març), págs. 42-47
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • L'ús de proves científiques és la competència científica que obté pitjors resultats en les proves per a alumnes, com és el cas de les proves internacionals PISA, però la menys treballada pels professors de ciències. Conèixer les dimensions d'aquesta competència i quines d'elles es treballen (i com) a les aules de ciències del nostre país pot ajudar a dis-senyar activitats adequades per promoure-la, així com conèixer les característiques que ha de tenir una formació de professorat que vulgui potenciar la utilització de proves cientí-fiques a l'aula. Els resultats mostren una gran diversitat i complexitat en el tipus d'activitats d'ús de proves, tot i que el treball que es fa de les diferents dimensions en les activitats d'aula és desigual, fomentant una visió acrítica i per tant poc completa de la competència.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno