Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Jendaurreko ahozko aurkezpenen lanketa Unibertsitatean Sekuentzia Didaktiko eta praktika gogoetatsuaren bidez

Eneritz Garro Larrañaga, Karmele Perez Lizarralde, Agurtzane Azpeitia Eizagirre, Asier Irizar Mezo

  • Artikulu honetan unibertsitatean ahozko aurkezpen formalak lantzeko esperientzi didaktiko baten berri ematen da. Lanketa hori egiteko dispositibo didaktikoa bi ardatzen inguruan gorpuzten da: Sekuentzia Didaktikoa (Dolz eta Schneuwly, 1998) eta praktika gogoetatsua (Esteve, 2009).

    Batetik, deskribatuko da nola antolatzen eta lantzen diren ikasleen aurretestuetatik abiatuta identifikaturiko ikasketa-gaiak; bestetik, erabiltzen diren tresnen (txantiloi, errubrika...) berri emango da;

    bukatzeko, esperientzia ebaluatuko da aurretestu eta ondotestuen azterketaren bidez.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus