José Antonio Soriano Llorca, Leandro Navas, Francisco Pablo Holgado Tello
Aquest estudi es fonamenta en l�autoconcepte físic. L�estructura de l�autoconcepte físic més acceptada és la que considera quatre dimensions (Fox & Corbin, 1989): habilitat física, condició física, atractiu físic i força (Asci, Asci, & Zorba, 1999; Cox, 2009; Goñi & Ruiz de Azúa, 2009; Gutiérrez, Moreno, & Sicilia, 1999). L�objectiu d�aquest estudi va ser trobar les possibles diferències en les dimensions de l�autoconcepte físic segons el gènere i, dins aquest, segons l�edat, en l�àrea d�Educació Física. Hi van participar 574 estudiants d�educació secundària obligatòria de la Comunitat Valenciana amb edats compreses entre els 11 i els 17 anys, que van contestar el qüestionari CAF. Els resultats mostren diferències en diverses dimensions de l�autoconcepte físic segons el gènere i segons l�edat. En la discussió s�intenta donar alguna explicació a aquestes diferències
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados