arrow_back Volver a la revista International Journal of Educational Technology in Higher Education

Teachers’ digital competencies in higher education : a systematic literature review

Total de citas: 18

Citas recibidas
Una revisión sistemática de la IA generativa y la educación ... Aula abierta (2023) Vol. 52 Núm. 4 Pág. 401-409
Evaluación de la Competencia Digital Docente : instrumentos,... Educación XX1 (2023) Vol. 26 Núm. 1 Pág. 273-301
La competencia digital en profesores españoles de Primaria, ... Profesorado (2023) Vol. 27 Núm. 1 Pág. 347-371
Análisis de la perspectiva digital en los marcos de competen... RIED (2022) Vol. 25 Núm. 2 Pág. 133-152
La información y alfabetización informacional del marco comú... Aloma (2023) Vol. 41 Núm. 1 Pág. 35-49
The Definition of a self-reflection tool named Aurora for th... Digital Education Review (2023) Núm. 44 Pág. 24-32
Who engaged in the team‑based assessment? Leveraging EdTech ... International Journal of Educational Technology in Higher Education (2022) Núm. 19 Pág. 31
Creencias e integración de recursos digitales : un estudio c... RIED (2023) Vol. 26 Núm. 1 Pág. 121-139
Use of Generative Adversarial Networks (GANs) in Educational... NAER (2023) Vol. 12 Núm. 1 Pág. 153-170
Digital Pandemic Stress in Higher Education in Venezuela EJIHPE (2022) Vol. 12 Núm. 12 Pág. 1878-1900
Necesidades de formación y referentes de evaluación en torno... Fonseca, Journal of Communication (2022) Núm. 25 Pág. 133-147
Perspectives on Digital Competencies in University : What’s ... Human Review (2023) Vol. 21 Núm. 1 Pág. 189-200
Digital teaching competence according to the DigCompEdu Fram... NAER (2023) Vol. 12 Núm. 2 Pág. 276-291
Online Course Viewings and Their Effects on Performances in ... International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education (2023) Vol. 11 Núm. 2 Pág. 247-255
The Impact of Digitalization of Education on the Development... Revista de la Universidad del Zulia (2023) Vol. 14 Núm. 41 Pág. 187-205
La formación en competencias docentes para desarrollar a los... Revista panamericana de pedagogía (2024) Núm. 37 Pág. 38-53
Competencia digital del profesorado universitario: revisión ... Etic@net (2022) Vol. 22 Núm. 2 Pág. 296-319
Analysis of teachers' digital competencies from assessment f... IJERI (2022) Núm. 18 Pág. 62-79