arrow_back Volver a la revista International Journal of Educational Technology in Higher Education

Taking social media to a university classroom : teaching and learning using Twitter and blogs

Total de citas: 14

Citas recibidas
Análisis multimodal de perfiles e hilos educativos de Twitte... RED (2023) Vol. 23 Núm. 75 Pág. 8
Computer-based technology and student engagement : a critica... International Journal of Educational Technology in Higher Education (2017) Núm. 14 Pág. 14
Beneficios del uso de técnicas de minería de datos para extr... Teoría de la educación (2020) Vol. 32 Núm. 2 Pág. 181-218
Twitter y aprendizaje en la universidad : análisis de la pro... Edutec (2022) Núm. 80 Pág. 131-148
Golden hour documentary: instructional technology for the qu... Millenium (2023) Vol. 2 Núm. 12 Pág. 6
Digital technologies in support of students learning in High... Digital Education Review (2020) Núm. 37 Pág. 343-360
Social networking sites use and college students’ academic p... International Journal of Educational Technology in Higher Education (2022) Núm. 19 Pág. 7
Dimensiones del Ecosistema Digital Universitario : validació... RELATEC (2020) Vol. 19 Núm. 1 Pág. 9-27
Metodología para el uso didáctico de las tecnologías de la i... Revista Cognosis (2023) Núm. 0 Pág. 15-15
El aprendizaje autorregulado en el PLE a través de una estra... UTE Teaching & Technology (2020) Núm. 2020 Pág. 83-101
Young university students and techno-addiction. The use of s... Digital Education Review (2021) Núm. 39 Pág. 105-120
Blogging as a tool for the acquisition and dissemination of ... International Journal of Educational Technology in Higher Education (2019) Núm. 16 Pág. 14
"Feeding" the online : perspectives on food, nutrition and t... International Journal of Educational Technology in Higher Education (2019) Núm. 16 Pág. 3
Uso de Twitter como herramienta educativa de aprendizaje aut... Revista de innovación y buenas prácticas docentes (2022) Vol. 11 Núm. 2 Pág. 63-74