arrow_back Volver a la revista ESPecialist

Foreign Language Learning In-Tandem : Theoretical Principles and Research Perspectives

Total de citas: 17

Citas recibidas
Conversas em Português : estratégia de interação oral entre ... H2D - Revista de Humanidades Digitais (2020) Vol. 2 Núm. 2 Pág. 4
Research methods in teletandem context : approaches and poss... ESPecialist (2022) Vol. 43 Núm. 1 Pág. 3
Intercambio virtual español-portugués : áreas y temas de int... Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas (2023) Vol. 17 Núm. 35 Pág. 103-135
Improving the Skills of Speaking a Foreign Language through ... Cuadernos de Rusística Española (2021) Núm. 17 Pág. 275-291
Viabilidad del método Teletándem en aprendices de inglés dur... Educere (2023) Núm. 86 Pág. 63-76
Promoting a look beyond stereotyped cultural representations... Fórum Linguístico (2021) Vol. 18 Núm. 1 Pág. 5733-5749
Promoting the development of autonomy in the context of tele... ESPecialist (2022) Vol. 43 Núm. 1 Pág. 15
Análisis de errores y retroalimentaciones correctivas en int... Íkala (2019) Vol. 24 Núm. 3 Pág. 555-573
Peer Corrective Feedback : Face-saving Strategies in Teletan... ESPecialist (2022) Vol. 43 Núm. 1 Pág. 4
O componente cultural nas interações de teletandem : teorias... EntreLínguas (2019) Vol. 5 Núm. 2 Pág. 378-393
Volume Temático : Telecolaboração em Educação para o Ensino ... ESPecialist (2022) Vol. 43 Núm. 1 Pág. 1
Pan-American teletandem language exchange project The EuroCALL Review (2015) Vol. 23 Núm. 1 Pág. 36-40
Learning experiences in a virtual exchange project : the Uni... ESPecialist (2022) Vol. 43 Núm. 1 Pág. 16
A implementação do projeto Teletandem na Universidade Nacion... ÑEMITỸRÃ (2023) Vol. 5 Núm. 3 Pág. 38-45
Building Global Competence and Language Proficiency through ... Hispania (2021) Vol. 104 Núm. 1 Pág. 6-10
Mediation in Teletandem : a locus to experience teacher lear... ESPecialist (2022) Vol. 43 Núm. 1 Pág. 11
Language separation in Teletandem : what corpus analysis can... Ilha do desterro (2023) Vol. 76 Núm. 3 Pág. 9