Huang, Yueh-Min
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 0 |
2023 | 1 |
2022 | 0 |
2021 | 2 |
2020 | 1 |
2019 | 4 |
2018 | 1 |
2017 | 0 |
2016 | 2 |
2015 | 0 |
2014 | 0 |
2013 | 1 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2019 | 0 | 1 |
2018 | 0 | 4 |
2016 | 2 | 1 |
2015 | 2 | 6 |
2013 | 1 | 0 |
2014 | 2 | 0 |
2017 | 1 | 0 |
2020 | 0 | 0 |
2021 | 0 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 1 | 0 |
2024 | 1 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
12 | Artículo de revista | 12 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2015 |
The effectiveness of a meaningful learning-based evaluation model for context-aware mobile learning.
|
Artículo | 4 |
2018 |
A video annotation learning approach to improve the effects of video learning
|
Artículo ARTICULO | 3 |
2015 |
A technique for tracking the reading rate to identify the e-book reading behaviors and comprehension outcomes of elementary school students.
|
Artículo | 2 |
2016 |
Review of affective computing in education/learning
|
Artículo | 1 |
2018 |
An authentic learning based evaluation method for mobile learning in Higher Education
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2019 |
A study of the facilitation of cross‐cultural understanding and intercultural sensitivity using speech‐enabled language translation technology.
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 11-Sep-2024