Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 2 |
2023 | 8 |
2022 | 16 |
2021 | 22 |
2020 | 11 |
2019 | 15 |
2018 | 13 |
2017 | 4 |
2016 | 3 |
2015 | 0 |
2014 | 1 |
2013 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2022 | 2 | 1 |
2017 | 0 | 3 |
2016 | 0 | 55 |
2013 | 2 | 36 |
2014 | 2 | 0 |
2015 | 1 | 0 |
2018 | 1 | 0 |
2019 | 0 | 0 |
2020 | 2 | 0 |
2021 | 2 | 0 |
2023 | 2 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
12 | Artículo de revista | 56 |
1 | Capítulo de libro | 3 |
1 | Libro | 36 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 6
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2016 |
Conceptualising integration in CLIL and multilingual education
|
Libro | 36 |
2013 |
The power of beliefs
|
Artículo ARTICULO | 21 |
2016 |
Towards a Dynamic Conceptual Framework for English-Medium Education in Multilingual University Settings
|
Artículo ARTICULO | 19 |
2013 |
Content and Language Integrated Learning: A research agenda
|
Artículo | 15 |
2017 |
A sociolinguistic approach to the multifaceted Roles of English in English-medium education in multilingual university settings
|
Capítulo | 3 |
2022 |
‘Who would have thought that I’d ever know that!’
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 04-Jul-2024