Content and Language Integrated Learning: A research agenda (2013) Dalton-Puffer, Christiane Smit, Ute Language teaching. The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics Vol. 46 Núm. 4 Pág. 545-559

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Effect of language learning strategies on vocabulary development in CLIL
Effect of language learning strategies on vocabulary development in CLIL Núm. 41 Pág. 14 ARTICULO
2024 Porta Linguarum
Reynaert, Barbora
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado
2023 Universidad de Málaga
López Gutiérrez, Aurora
Plurilingual education
Plurilingual education Vol. 36 Núm. 1 Pág. 120-153 ARTICULO
2023 Revista española de lingüística aplicada
Cerezo Herrero, Enrique García Bellido, Rosario
Teacher translanguaging in CLIL primary education
Teacher translanguaging in CLIL primary education Vol. 45 Núm. 2 Pág. 280-310 ARTICULO
2022 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Serra, Judit Feijóo, Sara
Teachers' Perceptions about the Implementation of CLIL within the Region of Murcia
Teachers' Perceptions about the Implementation of CLIL within the Region of Murcia Núm. 38 Pág. 265-280 ARTICULO
2022 Porta Linguarum
García Abellán, Ana Isabel
The issues and challenges of CLIL implementation in higher education
The issues and challenges of CLIL implementation in higher education Vol. 13 Núm. 1 Pág. 249-261 ARTICULO
2022 JETT
Tarasenkova, Nina Akulenko, Iryna Kulish, Iryna Nekoz, Iryna
Lexical availability and motivation in CLIL
Lexical availability and motivation in CLIL
2022 Universidad de La Rioja
Geoghegan, Leah
A Study on CLIL Secondary School Teachers in Spain: Views, Concerns and Needs
A Study on CLIL Secondary School Teachers in Spain: Views, Concerns and Needs Núm. 29 Pág. 49-68 ARTICULO
2021 Complutense Journal of English Studies
Senra Silva, Inmaculada
Tractament integrat de llengua i contingut
Tractament integrat de llengua i contingut Núm. 68 Pág. 219-242 ARTICULO
2020 Caplletra
Martí Arnándiz, Otilia
EFL literacy development in CLIL settings
EFL literacy development in CLIL settings Vol. 13 Núm. 27 Pág. 72-86 ARTICULO
2019 Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas
García Cuadrillero, Ana Fernández Fernández, Raquel
AICLE o solo "buena enseñanza" en Kazajistán?
AICLE o solo "buena enseñanza" en Kazajistán? Vol. 13 Núm. 27 Pág. 55-81 ARTICULO
2019 Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas
Karabassova, Laura
Students, Teachers and Management Teams in Bilingual Programmes
Students, Teachers and Management Teams in Bilingual Programmes Núm. 17 Pág. 277-297 ARTICULO
2019 Journal of English Studies
Nieto Moreno de Diezmas, Esther
La educación bilingüe en la región de Murcia: un estudio cualitativo sobre las impresiones de los profesores
La educación bilingüe en la región de Murcia: un estudio cualitativo sobre las impresiones de los profesores Núm. 1 Pág. 179-206 ARTICULO
2019 Elia
Brady, Imelda Katherine García Pinar, Aranzázu
Towards a Cognitive-Linguistic Turn in CLIL
Towards a Cognitive-Linguistic Turn in CLIL Vol. 11 Núm. 1 Pág. 87-108
2018 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Reitbauer, Margit Fürstenberg, Ulla Kletzenbauer, Petra Marks, Caroline
Are CLIL Students More Motivated?
Are CLIL Students More Motivated? Núm. 29 Pág. 71-90 ARTICULO
2018 Porta Linguarum
Navarro-Pablo, Macarena García Jiménez, Eduardo
Dictogloss and the production of the English third person -s by CLIL and mainstream EFL learners
Dictogloss and the production of the English third person -s by CLIL and mainstream EFL learners Vol. 14 Núm. 2 Pág. 77-98 ARTICULO
2014 IJES
Basterrechea Lozano, María García Mayo, María del Pilar

* Último cálculo de métricas Dialnet: 31-Aug-2024