Número de publicaciones: 23 (82.6% citado)
Número de citas: 189 (0.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 120
Índice h: 6
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 3.2
Promedio de citas últimos 5 años: 2.0

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 2
2023 31
2022 22
2021 13
2020 13
2019 17
2018 19
2017 19
2016 9
2015 4
2014 13
2013 8
2012 4
2011 2
2010 6
2009 6
2008 0
2007 0
2006 0
2005 0
2004 0
2003 0
2002 0
2001 0
2000 0
1999 0
1998 0
1997 0
1996 0
1995 0
1994 1

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2019 1 4
2015 0 12
2014 1 3
2013 0 4
2012 2 2
2010 1 1
2009 0 14
2008 2 1
2006 0 11
2003 2 121
2001 0 7
1999 0 5
1998 1 3
1994 0 1
1995 1 0
1996 1 0
1997 1 0
2000 1 0
2002 1 0
2004 2 0
2005 2 0
2007 2 0
2011 0 0
2016 0 0
2017 0 0
2018 2 0
2020 0 0
2021 0 0
2022 0 0
2023 0 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
22 Artículo de revista 187
1 Capítulo de libro 2
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 17

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2003 Teacher cognition in language teaching
Artículo ARTICULO 113
2009 English Language Teachers’ Conceptions of Research
Artículo ARTICULO 14
2006 The distinctive characteristics of foreign language teachers
Artículo ARTICULO 11
2015 La resolución de problemas matemáticos en el contexto de los proyectos de aprendizaje
Artículo 11
2003 Teacher Cognition in Grammar Teaching
Artículo ARTICULO 8
2001 Self-perception and practice in teaching grammar
Artículo 7
1999 Teachers' theories in grammar teaching
Artículo 5
1998 Talking About Grammar in the Foreign Language Classroom
Artículo ARTICULO 3
2019 Language learner autonomy in a tertiary context
Artículo ARTICULO 3
2012 Teachers' beliefs and practices regarding learner autonomy
Artículo 2
2013 The impact of teacher education on preservice primary english language teachers
Capítulo 2
2013 Chinese College English Teachers' Research Engagement
Artículo 2
2014 How Important is Temperament? The Relationship Between Coping Styles, Early Maladaptive Schemas and Social Anxiety
Artículo ARTICULO 2
2014 Task-based learning and teaching in China
Artículo ARTICULO 1
2015 The benefits of attending ELT conferences
Artículo 1
1994 Language awareness as methodology
Artículo ARTICULO 1
2008 Integrating Grammar in Adult TESOL Classrooms
Artículo ARTICULO 1
2010 Editorial
Artículo 1
2019 Developing a self-assessment tool for English language teachers
Artículo ARTICULO 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 04-Jul-2024