Número de publicaciones: 20 (65.0% citado)
Número de citas: 62 (11.3% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
PSICOLOGÍA 43
Índice h: 5
Índice h5: 2
Promedio de citas últimos 10 años: 1.8
Promedio de citas últimos 5 años: 1.7

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 2
2023 10
2022 8
2021 5
2020 2
2019 14
2018 1
2017 5
2016 5
2015 2
2014 7
2013 0
2012 1
2011 0
2010 0
2009 0
2008 0
2007 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2023 1 1
2022 0 6
2019 1 5
2017 1 5
2016 1 4
2015 1 3
2014 1 1
2013 4 15
2012 1 6
2011 1 3
2010 1 7
2007 0 6
2008 1 0
2009 2 0
2018 0 0
2020 2 0
2021 2 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
19 Artículo de revista 62
1 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2013 Relationship between undergraduate student confidence, approach to learning and academic performance: the role of gender
Artículo ARTICULO 15
2010 Personal and situational predictors of test anxiety of students in post-compulsory education.
Artículo 7
2012 Achievement goals as mediators of the relationship between competence beliefs and test anxiety.
Artículo 6
2007 Test anxiety in UK schoolchildren: Prevalence and demographic patterns
Artículo 6
2019 An examination of the self-referent executive processing model of test anxiety
Artículo ARTICULO 5
2017 Fear appeals, engagement, and examination performance
Artículo 5
2022 Do teachers’ engaging messages predict motivation to learn and performance?
Artículo ARTICULO 4
2016 The role of attainment value, academic self-efficacy, and message frame in the appraisal of value-promoting messages
Artículo 4
2015 Academically buoyant students are less anxious about and perform better in high-stakes examinations
Artículo 3
2011 Teachers' use of fear appeals in the Mathematics classroom: Worrying or motivating students?
Artículo 3
2022 Achievement emotions and academic achievement
Artículo ARTICULO 2
2014 El papel de la enseñanza reguladora en la inducción de las emociones de engagement-bournot del alumnado universitario
Artículo ARTICULO 1
2023 Warning students of the consequences of examination failure
Artículo ARTICULO 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024