White, Joanna
Concordia University (Canada) (CAN)
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 3 |
2023 | 1 |
2022 | 1 |
2021 | 0 |
2020 | 12 |
2019 | 0 |
2018 | 0 |
2017 | 0 |
2016 | 2 |
2015 | 0 |
2014 | 2 |
2013 | 0 |
2012 | 0 |
2011 | 1 |
2010 | 0 |
2009 | 0 |
2008 | 0 |
2007 | 0 |
2006 | 0 |
2005 | 0 |
2004 | 0 |
2003 | 0 |
2002 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2016 | 1 | 5 |
2012 | 0 | 4 |
2011 | 0 | 1 |
2010 | 0 | 8 |
2007 | 0 | 1 |
2002 | 1 | 3 |
2003 | 0 | 0 |
2004 | 0 | 0 |
2005 | 1 | 0 |
2006 | 1 | 0 |
2008 | 2 | 0 |
2009 | 0 | 0 |
2013 | 1 | 0 |
2014 | 0 | 0 |
2015 | 1 | 0 |
2017 | 1 | 0 |
2018 | 0 | 0 |
2019 | 0 | 0 |
2020 | 0 | 0 |
2021 | 0 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
9 | Artículo de revista | 22 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2010 |
First and second language knowledge in the language classroom
|
Artículo ARTICULO | 8 |
2016 |
Raising learners' awareness through L1-L2 teacher collaboration
|
Artículo | 5 |
2012 |
Cognate awareness -raising in late childhood
|
Artículo ARTICULO | 3 |
2002 |
Examining the Interface between Metalinguistic Task Performance and Oral Production in a Second Language
|
Artículo ARTICULO | 3 |
2007 |
The His/Her Challenge
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2012 |
A Frequency-Based Approach to L2 Phonological Learning: Teacher Input and Student Output in an Intensive ESL Context
|
Artículo | 1 |
2011 |
An Intensive Look at Intensity and Language Learning
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024