Cherro Samper, Myriam
Doctor/a por la Universitat d'Alacant / Universidad de Alicante con la tesis Evaluation of the implementation of CLIL (content and language integrated learning) methodology in the didactics of the English language in preschool education course taught in the preschool education teacher undergraduate program at the University of Alicante (2015) .
Universitat d'Alacant / Universidad de Alicante EDUCACIÓN FILOLOGÍA HISPÁNICA FILOLOGÍAS
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 0 |
2023 | 0 |
2022 | 0 |
2021 | 0 |
2020 | 1 |
2019 | 0 |
2018 | 0 |
2017 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2017 | 6 | 1 |
2018 | 2 | 0 |
2019 | 2 | 0 |
2020 | 1 | 0 |
2021 | 0 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
0 | Artículo de revista | 0 |
18 | Capítulo de libro | 1 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
* Último cálculo de métricas Dialnet: 14-Jul-2024