Jones, Stephanie M.
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 1 |
2023 | 1 |
2022 | 3 |
2021 | 3 |
2020 | 1 |
2019 | 0 |
2018 | 0 |
2017 | 3 |
2016 | 1 |
2015 | 0 |
2014 | 1 |
2013 | 1 |
2012 | 0 |
2011 | 0 |
2010 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2019 | 1 | 2 |
2015 | 2 | 1 |
2011 | 0 | 11 |
2010 | 0 | 1 |
2012 | 0 | 0 |
2013 | 1 | 0 |
2014 | 0 | 0 |
2016 | 0 | 0 |
2017 | 1 | 0 |
2018 | 1 | 0 |
2020 | 0 | 0 |
2021 | 0 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
5 | Artículo de revista | 15 |
1 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2011 |
CSRP’s Impact on Low-Income Preschoolers’ Preacademic Skills
|
Artículo | 8 |
2011 |
Two-Year Impacts of a Universal School-Based Social-Emotional and Literacy Intervention
|
Artículo | 3 |
2019 |
Preschool Self-Regulation and Preacademic Skills as Mediators of the Long-Term Impacts of an Early Intervention.
|
Artículo | 2 |
2010 |
Improving classroom quality: Teacher influences and experimental impacts of the 4rs program.
|
Artículo | 1 |
2015 |
The evocative influence of child academic and social-emotional adjustment on parent involvement in inner-city schools
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Nov-2024