Nunes, Terezinha
University of Oxford (GBR)
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 1 |
2023 | 1 |
2022 | 0 |
2021 | 2 |
2020 | 4 |
2019 | 4 |
2018 | 0 |
2017 | 0 |
2016 | 3 |
2015 | 0 |
2014 | 2 |
2013 | 1 |
2012 | 1 |
2011 | 1 |
2010 | 1 |
2009 | 0 |
2008 | 1 |
2007 | 0 |
2006 | 0 |
2005 | 0 |
2004 | 0 |
2003 | 0 |
2002 | 0 |
2001 | 0 |
2000 | 0 |
1999 | 0 |
1998 | 0 |
1997 | 1 |
1996 | 0 |
1995 | 0 |
1994 | 0 |
1993 | 0 |
1992 | 0 |
1991 | 0 |
1990 | 0 |
1989 | 1 |
1988 | 0 |
1987 | 2 |
1986 | 0 |
1985 | 0 |
1984 | 0 |
1983 | 0 |
1982 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2012 | 1 | 2 |
2010 | 1 | 2 |
2008 | 0 | 2 |
2005 | 0 | 2 |
1999 | 1 | 5 |
1996 | 0 | 1 |
1986 | 0 | 1 |
1983 | 0 | 1 |
1982 | 0 | 10 |
1984 | 0 | 0 |
1985 | 0 | 0 |
1987 | 0 | 0 |
1988 | 1 | 0 |
1989 | 1 | 0 |
1990 | 1 | 0 |
1991 | 0 | 0 |
1992 | 0 | 0 |
1993 | 1 | 0 |
1994 | 0 | 0 |
1995 | 0 | 0 |
1997 | 1 | 0 |
1998 | 3 | 0 |
2000 | 0 | 0 |
2001 | 1 | 0 |
2002 | 0 | 0 |
2003 | 0 | 0 |
2004 | 1 | 0 |
2006 | 0 | 0 |
2007 | 1 | 0 |
2009 | 0 | 0 |
2011 | 2 | 0 |
2013 | 0 | 0 |
2014 | 1 | 0 |
2015 | 0 | 0 |
2016 | 0 | 0 |
2017 | 1 | 0 |
2018 | 0 | 0 |
2019 | 0 | 0 |
2020 | 0 | 0 |
2021 | 0 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
18 | Artículo de revista | 26 |
1 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
1982 |
Na vida dez; na escola zero
|
Artículo ARTICULO | 10 |
1999 |
Mathematics learning as the socialization of the mind
|
Artículo | 5 |
2008 |
Rational number and intensive quantities
|
Artículo ARTICULO | 2 |
2010 |
Individual differences in conceptual and procedural knowledge when learning fractions.
|
Artículo | 2 |
2005 |
Generalising principles in spite of procedural differences: Children's understanding of division
|
Artículo | 2 |
2012 |
The development of word recognition and its significance for comprehension and fluency
|
Artículo | 1 |
1986 |
Cultura, escola, ideologia e cognição
|
Artículo | 1 |
1996 |
Aprendizaje de las matemáticas como socialización de la mente
|
Artículo | 1 |
1983 |
Fracasso escolar
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2012 |
The relative importance of two different mathematical abilities to mathematical achievement.
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Sep-2024