Mun, Rachel U.
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 8 |
2023 | 6 |
2022 | 7 |
2021 | 5 |
2020 | 1 |
2019 | 1 |
2018 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2022 | 1 | 3 |
2021 | 1 | 10 |
2019 | 0 | 4 |
2018 | 4 | 11 |
2020 | 1 | 0 |
2023 | 1 | 0 |
2024 | 1 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
9 | Artículo de revista | 28 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2018 |
Disentangling the roles of institutional and individual poverty in the identification of gifted students
|
Artículo ARTICULO | 11 |
2021 |
Perfectionism and the Imposter Phenomenon in Academically Talented Undergraduates
|
Artículo ARTICULO | 4 |
2021 |
Building Systemic Capacity to Improve Identification and Services in Gifted Education
|
Artículo ARTICULO | 4 |
2019 |
The influence of parental and self-expectations on Asian American Women who entered college early
|
Artículo ARTICULO | 4 |
2022 |
Disentangling Inequity in Gifted Education: The Need for Nuance in Racial/Ethnic Categories, Socioeconomic Status, and Geography
|
Artículo OTRO | 3 |
2021 |
Assessing the Scholarly Reach of Terman’s Work
|
Artículo ARTICULO | 2 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Oct-2024