Disentangling Inequity in Gifted Education: The Need for Nuance in Racial/Ethnic Categories, Socioeconomic Status, and Geography (2022) OTRO Hodges, Jaret Mun, Rachel U. Rinn, Anne N. Gifted child quarterly Vol. 66 Núm. 2 Pág. 154-156
- Número de citas: 3 (33.3% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
What Happens After Nomination? Evaluating the Probability of Gifted Identification With the Torrance Test of Creative Thinking Vol. 68 Núm. 2 Pág. 119-136 ARTICULO | 2024 | Gifted child quarterly |
Lee, Lindsay Ellis
Rinn, Anne N.
Rambo, Karen E.
|
Connecting QuantCrit to Gifted Education Research Vol. 67 Núm. 1 Pág. 80-89 ARTICULO | 2023 | Gifted child quarterly |
Priddie, Christen
Renbarger, Rachel
|
Where Does Gifted Education Go From Here: Chaos or Community? Vol. 66 Núm. 2 Pág. 163-168 OTRO | 2022 | Gifted child quarterly |
Peters, Scott J.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024