Torras Vila, Berta
Doctor/a por la Universitat Autònoma de Barcelona con la tesis The role of student-teachers’ imagined identities in their investments in English in an “Integrating Content and Language in Higher Education” (ICLHE) Catalan pre-service teacher education context (2016) que ha recibido 2 citas.
Universitat Autònoma de Barcelona
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 1 |
2023 | 0 |
2022 | 5 |
2021 | 1 |
2020 | 1 |
2019 | 0 |
2018 | 0 |
2017 | 0 |
2016 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2021 | 3 | 3 |
2018 | 1 | 1 |
2017 | 1 | 1 |
2016 | 0 | 3 |
2019 | 0 | 0 |
2020 | 1 | 0 |
2022 | 1 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
6 | Artículo de revista | 5 |
1 | Capítulo de libro | 1 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 4
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2021 |
Music as a tool for foreign language learning in Early Childhood Education and Primary Education. Proposing innovative CLIL Music teaching approaches.
|
Artículo | 3 |
2017 |
Estudiar educació primària en anglès
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2018 |
Factores sociolingüísticos influyentes en la decisión de estudiar el grado de Educación Primaria en Inglés
|
Capítulo | 1 |
2016 |
Studying Primary Education in English
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Sep-2024