The role of student-teachers’ imagined identities in their investments in English in an “Integrating Content and Language in Higher Education” (ICLHE) Catalan pre-service teacher education context (2016) Torras Vila, Berta
- Número de citas: 2 (50.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 2
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
English Medium Instruction (EMI) in a Spanish University Vol. 5 Núm. 1 Pág. 23-40 | 2022 | CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education |
Andjelkov, Sonja
|
“English Made Me Feel Proud of Myself” Vol. 5 Núm. 1 Pág. 7-21 | 2022 | CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education |
Evnitskaya, Natalia
Torras Vila, Berta
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024