Paz, Susan de la
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 2 |
2023 | 3 |
2022 | 6 |
2021 | 5 |
2020 | 3 |
2019 | 2 |
2018 | 6 |
2017 | 1 |
2016 | 2 |
2015 | 3 |
2014 | 2 |
2013 | 1 |
2012 | 0 |
2011 | 0 |
2010 | 3 |
2009 | 0 |
2008 | 0 |
2007 | 1 |
2006 | 0 |
2005 | 0 |
2004 | 0 |
2003 | 0 |
2002 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2021 | 1 | 4 |
2016 | 0 | 3 |
2014 | 0 | 10 |
2011 | 1 | 1 |
2005 | 0 | 10 |
2002 | 0 | 12 |
2003 | 0 | 0 |
2004 | 0 | 0 |
2006 | 0 | 0 |
2007 | 1 | 0 |
2008 | 0 | 0 |
2009 | 0 | 0 |
2010 | 1 | 0 |
2012 | 0 | 0 |
2013 | 1 | 0 |
2015 | 0 | 0 |
2017 | 0 | 0 |
2018 | 0 | 0 |
2019 | 0 | 0 |
2020 | 3 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
8 | Artículo de revista | 40 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2002 |
Explicitly teaching strategies, skills, and knowledge
|
Artículo | 12 |
2014 |
Developing Historical Reading and Writing With Adolescent Readers
|
Artículo ARTICULO | 10 |
2005 |
Effects of Historical Reasoning Instruction and Writing Strategy Mastery in Culturally and Academically Diverse Middle School Classrooms
|
Artículo | 10 |
2016 |
Effects of critical discussions on middle school students’ written historical arguments
|
Artículo | 3 |
2021 |
Intervención en escritura de síntesis a partir de fuentes
|
Artículo | 3 |
2021 |
The effects of historical reading and writing strategy instruction with fourth- through sixth-grade students
|
Artículo | 1 |
2011 |
Evaluating American History Teachers' Professional Development
|
Artículo ARTICULO | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 13-Jun-2024