Daniels, Lia M.
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 4 |
2023 | 7 |
2022 | 5 |
2021 | 2 |
2020 | 2 |
2019 | 7 |
2018 | 6 |
2017 | 7 |
2016 | 2 |
2015 | 11 |
2014 | 1 |
2013 | 3 |
2012 | 5 |
2011 | 2 |
2010 | 0 |
2009 | 2 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2014 | 1 | 5 |
2010 | 1 | 30 |
2009 | 0 | 31 |
2011 | 0 | 0 |
2012 | 1 | 0 |
2013 | 1 | 0 |
2015 | 0 | 0 |
2016 | 0 | 0 |
2017 | 0 | 0 |
2018 | 0 | 0 |
2019 | 0 | 0 |
2020 | 0 | 0 |
2021 | 0 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
4 | Artículo de revista | 66 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2009 |
A longitudinal analysis of achievement goals: from affective antecedents to emotional effects and achievement outcomes
|
Artículo | 31 |
2010 |
Boredom in achievement settings: Exploring control-value antecedents and performance outcomes of a neglected emotion.
|
Artículo | 30 |
2014 |
The longitudinal effects of achievement goals and perceived control on university student achievement
|
Artículo | 5 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 16-Jun-2024