Meuwissen, Kevin
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 0 |
2023 | 1 |
2022 | 1 |
2021 | 1 |
2020 | 6 |
2019 | 1 |
2018 | 1 |
2017 | 0 |
2016 | 0 |
2015 | 0 |
2014 | 0 |
2013 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2017 | 1 | 7 |
2016 | 0 | 2 |
2015 | 1 | 1 |
2013 | 1 | 1 |
2014 | 1 | 0 |
2018 | 0 | 0 |
2019 | 0 | 0 |
2020 | 0 | 0 |
2021 | 0 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
6 | Artículo de revista | 11 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2017 |
“Happy Professional Development at an Unhappy Time”
|
Artículo ARTICULO | 7 |
2016 |
Can Studying Adolescents’ Thinking Amplify High-Leverage Social Studies Teaching Practice? Challenges of Synthesizing Pedagogies of Investigation and Enactment in School–Institutional Contexts
|
Artículo ARTICULO | 2 |
2013 |
Readin', Writin', Ready for Testin'? Adaptive Assessment in Elective and Standardized-Tested Social Studies Course Contexts
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2015 |
Preservice teachers’ adaptations to tensions associated with the edTPA during its early implementation in New York and Washington states
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 24-Jul-2024