Can Studying Adolescents’ Thinking Amplify High-Leverage Social Studies Teaching Practice? Challenges of Synthesizing Pedagogies of Investigation and Enactment in School–Institutional Contexts (2016) ARTICULO Meuwissen, Kevin Thomas, Andrew L. Theory and research in social education Vol. 44 Núm. 3 Pág. 385-415
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
A turn to practice Vol. 48 Núm. 4 Pág. 583-610 ARTICULO | 2020 | Theory and research in social education |
Dinkelman, Todd
Cuenca, Alexander
|
Thinking Deeply, Thinking Emotionally Vol. 46 Núm. 2 Pág. 232-276 ARTICULO | 2018 | Theory and research in social education |
Jacobsen, Rebecca
Halvorsen, Anna-Lise
Slaten Frasier, Amanda Marie
Schmitt, Adam
Crocco, Margaret
Segall, Avner
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 31-Jul-2024