Can Studying Adolescents’ Thinking Amplify High-Leverage Social Studies Teaching Practice? Challenges of Synthesizing Pedagogies of Investigation and Enactment in School–Institutional Contexts (2016) ARTICULO Meuwissen, Kevin Thomas, Andrew L. Theory and research in social education Vol. 44 Núm. 3 Pág. 385-415

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
A turn to practice
A turn to practice Vol. 48 Núm. 4 Pág. 583-610 ARTICULO
2020 Theory and research in social education
Dinkelman, Todd Cuenca, Alexander
Thinking Deeply, Thinking Emotionally
Thinking Deeply, Thinking Emotionally Vol. 46 Núm. 2 Pág. 232-276 ARTICULO
2018 Theory and research in social education
Jacobsen, Rebecca Halvorsen, Anna-Lise Slaten Frasier, Amanda Marie Schmitt, Adam Crocco, Margaret Segall, Avner

* Último cálculo de métricas Dialnet: 31-Jul-2024