Measuring Spoken Language: A Unit for All Reasons (2000) Foster, P. Tonkyn, Alan Wigglesworth, G. Applied linguistics Vol. 21 Núm. 3 Pág. 354-375

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Use of WhatsApp as a Platform to Promote English Oral Fluency and Accuracy
Use of WhatsApp as a Platform to Promote English Oral Fluency and Accuracy Vol. 28 Núm. 1 Pág. 69-85 ARTICULO
2023 Íkala
García, Edgar Emmanuell Lengeling, Martha Mora Pablo, Irasema Conaway Arroyo, Lisa Marie
Telecollaboration and Linguistic Gains in Postsecondary Non-Native Portuguese Learning
Telecollaboration and Linguistic Gains in Postsecondary Non-Native Portuguese Learning Vol. 43 Núm. 1 Pág. 7
2022 ESPecialist
Maimone, Luciane Zach, Ariel
Complexidade da tarefa
Complexidade da tarefa Vol. 42 Núm. 2 Pág. 249-280
2021 Etudes romanes de Brno
Santos, Sara
The development of oral ability in L2 Spanish by English‐home language learners in a TWI program
The development of oral ability in L2 Spanish by English‐home language learners in a TWI program Vol. 53 Núm. 1 Pág. 96-127
2020 Foreign language annals
Ruiz-Funes, Marcela T.
Identificación de características del input que interfieren en la comprensión de textos orales en segunda lengua
Identificación de características del input que interfieren en la comprensión de textos orales en segunda lengua Vol. 53 Núm. 102 Pág. 31-55 ARTICULO
2020 Revista signos
Cárdenas Clarós, Mónica Stella Ramírez Orellana, Daniela Reyes Payacán, Luis Alberto
Exploring the Code-Switching Behaviours of Chilean EFL High School Teachers
Exploring the Code-Switching Behaviours of Chilean EFL High School Teachers Vol. 22 Núm. 2 Pág. 115-130
2020 Profile
Cancino, Marco Díaz, Gabriela
Efectos de la repetición de tareas
Efectos de la repetición de tareas Núm. 5 Pág. 41-60
2020 Anales de lingüística
Berardo, Eliana
Questioning the effectiveness of procedural repetition
Questioning the effectiveness of procedural repetition Núm. 31 Pág. 7-20 ARTICULO
2019 Porta Linguarum
Lázaro Ibarrola, Amparo Villarreal Olaizola, Izaskun
Medidas de longitud en la investigación empírica de ASL
Medidas de longitud en la investigación empírica de ASL Vol. 32 Núm. 1 Pág. 125-154 ARTICULO
2019 Revista española de lingüística aplicada
Mavrou, Irini Ainciburu, Cecilia
Complejidad, precisión y fluidez en el desempeño oral de aprendices con distintos niveles de proficiencia en inglés como L2
Complejidad, precisión y fluidez en el desempeño oral de aprendices con distintos niveles de proficiencia en inglés como L2 Vol. 51 Núm. 96 Pág. 3-23 ARTICULO
2018 Revista signos
Alfaro Chat, Javiera Gómez Alvarez, Lilian Sáez Carrillo, Katia lorena
Child task-supported interaction in the Spanish EFL setting. Research and challenges
Child task-supported interaction in the Spanish EFL setting. Research and challenges Vol. 18 Núm. 2 Pág. 119-143 ARTICULO
2018 IJES
García Mayo, María del Pilar
Comparing native speaker ratings and quantitative measures of oral proficiency in IELTS interviews
Comparing native speaker ratings and quantitative measures of oral proficiency in IELTS interviews Núm. 17 Pág. 233-250 ARTICULO
2017 Elia
O’Donnell Christoffersen, Katherine
The Importance of "Teacher Talk" in Teaching EFL Writing
The Importance of "Teacher Talk" in Teaching EFL Writing Núm. 22 Pág. 85-108 ARTICULO
2014 Porta Linguarum
Kiasi, Mohammad Aghajanzadeh Hemmati, Fatemeh
Teaching English Through Spanish: A Secondary School EFL Teachers`s Language Choices in the Foreign Language Classroom
Teaching English Through Spanish: A Secondary School EFL Teachers`s Language Choices in the Foreign Language Classroom Núm. 17 Pág. 133-152 ARTICULO
2012 Porta Linguarum
Morata, Marisa Coyle Balibrea, Yvette

* Último cálculo de métricas Dialnet: 19-Oct-2024