Measuring Spoken Language: A Unit for All Reasons (2000) Foster, P. Tonkyn, Alan Wigglesworth, G. Applied linguistics Vol. 21 Núm. 3 Pág. 354-375
- Número de citas: 14 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 9 FILOLOGIAS 7 FILOLOGIA MODERNA 2 EDUCACION 4 FILOLOGIA HISPANICA 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Use of WhatsApp as a Platform to Promote English Oral Fluency and Accuracy Vol. 28 Núm. 1 Pág. 69-85 ARTICULO | 2023 | Íkala |
García, Edgar Emmanuell
Lengeling, Martha
Mora Pablo, Irasema
Conaway Arroyo, Lisa Marie
|
Telecollaboration and Linguistic Gains in Postsecondary Non-Native Portuguese Learning Vol. 43 Núm. 1 Pág. 7 | 2022 | ESPecialist |
Maimone, Luciane
Zach, Ariel
|
Complexidade da tarefa Vol. 42 Núm. 2 Pág. 249-280 | 2021 | Etudes romanes de Brno |
Santos, Sara
|
The development of oral ability in L2 Spanish by English‐home language learners in a TWI program Vol. 53 Núm. 1 Pág. 96-127 | 2020 | Foreign language annals |
Ruiz-Funes, Marcela T.
|
Identificación de características del input que interfieren en la comprensión de textos orales en segunda lengua Vol. 53 Núm. 102 Pág. 31-55 ARTICULO | 2020 | Revista signos |
Cárdenas Clarós, Mónica Stella
Ramírez Orellana, Daniela
Reyes Payacán, Luis Alberto
|
Exploring the Code-Switching Behaviours of Chilean EFL High School Teachers Vol. 22 Núm. 2 Pág. 115-130 | 2020 | Profile |
Cancino, Marco
Díaz, Gabriela
|
Efectos de la repetición de tareas Núm. 5 Pág. 41-60 | 2020 | Anales de lingüística |
Berardo, Eliana
|
Questioning the effectiveness of procedural repetition Núm. 31 Pág. 7-20 ARTICULO | 2019 | Porta Linguarum |
Lázaro Ibarrola, Amparo
Villarreal Olaizola, Izaskun
|
Medidas de longitud en la investigación empírica de ASL Vol. 32 Núm. 1 Pág. 125-154 ARTICULO | 2019 | Revista española de lingüística aplicada |
Mavrou, Irini
Ainciburu, Cecilia
|
Complejidad, precisión y fluidez en el desempeño oral de aprendices con distintos niveles de proficiencia en inglés como L2 Vol. 51 Núm. 96 Pág. 3-23 ARTICULO | 2018 | Revista signos |
Alfaro Chat, Javiera
Gómez Alvarez, Lilian
Sáez Carrillo, Katia lorena
|
Child task-supported interaction in the Spanish EFL setting. Research and challenges Vol. 18 Núm. 2 Pág. 119-143 ARTICULO | 2018 | IJES |
García Mayo, María del Pilar
|
Comparing native speaker ratings and quantitative measures of oral proficiency in IELTS interviews Núm. 17 Pág. 233-250 ARTICULO | 2017 | Elia |
O’Donnell Christoffersen, Katherine
|
The Importance of "Teacher Talk" in Teaching EFL Writing Núm. 22 Pág. 85-108 ARTICULO | 2014 | Porta Linguarum |
Kiasi, Mohammad Aghajanzadeh
Hemmati, Fatemeh
|
Teaching English Through Spanish: A Secondary School EFL Teachers`s Language Choices in the Foreign Language Classroom Núm. 17 Pág. 133-152 ARTICULO | 2012 | Porta Linguarum |
Morata, Marisa
Coyle Balibrea, Yvette
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 19-Oct-2024