Immersion and CLIL in English: more differences than similarities (2010) Lasagabaster Herrarte, David Sierra Plo, Juan Manuel ELT journal. An international journal for teachers of English to speakers of other languages Vol. 64 Núm. 4 Pág. 367-375

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado
2023 Universidad de Málaga
López Gutiérrez, Aurora
Listening to CLIL Practitioners
Listening to CLIL Practitioners Vol. 25 Núm. 1 Pág. 97-117
2023 Colombian Applied Linguistics
McDougald, Jermaine S. Duarte Gómez, Daniela Quesada Gutiérrez, Laura Susana Sánchez Córdoba, Félix Gonzalo
La percepción del alumnado sobre AICLE
La percepción del alumnado sobre AICLE Núm. 23 Pág. 189-215
2023 Elia
Granados, Adrián
Teachers’ oral corrective feedback and learners’ uptake in high school CLIL and EFL classrooms
Teachers’ oral corrective feedback and learners’ uptake in high school CLIL and EFL classrooms Núm. 18 Pág. 149-176 ARTICULO
2021 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Milla Melero, Ruth García Mayo, María del Pilar
Edukiak ulertzeko estrategiak CLIL irakaskuntzan
Edukiak ulertzeko estrategiak CLIL irakaskuntzan Vol. 33 Núm. 2 Pág. 49-77 ARTICULO
2021 Tantak
Gaspar Arraiza, Artzai
Diagnóstico de necesidades formativas entre maestros AICLE en formación inicial
Diagnóstico de necesidades formativas entre maestros AICLE en formación inicial Vol. 9 Núm. 1 Pág. 5 ARTICULO
2021 European Journal of Child Development, Education and Psychopathology
Estrada Chichón, José Luis
Tractament integrat de llengua i contingut
Tractament integrat de llengua i contingut Núm. 68 Pág. 219-242 ARTICULO
2020 Caplletra
Martí Arnándiz, Otilia
Proyecto de gamificación basado en el escape room aplicado a un aula bilingüe de educación primaria con enfoque AICLE
Proyecto de gamificación basado en el escape room aplicado a un aula bilingüe de educación primaria con enfoque AICLE Núm. 16 Pág. 5-40 ARTICULO
2020 Revista Tecnología, Ciencia y Educación
Sempere Pla, Susana
Mother tongue development in bilingual programs type clil in secondary school
Mother tongue development in bilingual programs type clil in secondary school Núm. 58 Pág. 117-136
2020 RLA
Nieto Moreno de Diezmas, Esther
Percepciones del alumnado en un contexto AICLE
Percepciones del alumnado en un contexto AICLE Núm. 3 Pág. 125-138 ARTICULO
2020 E-SEDLL
Acosta Manzano, Irene
AICLE o solo "buena enseñanza" en Kazajistán?
AICLE o solo "buena enseñanza" en Kazajistán? Vol. 13 Núm. 27 Pág. 55-81 ARTICULO
2019 Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas
Karabassova, Laura
Los efectos del aprendizaje integrado de contenidos y lenguas extranjeras en el área de Educación Física en Educación Primaria
Los efectos del aprendizaje integrado de contenidos y lenguas extranjeras en el área de Educación Física en Educación Primaria Vol. 5 Núm. 3 Pág. 562-585 ARTICULO
2019 Sportis
Gil López, Víctor Sierra Díaz, Manuel Jacob González Víllora, Sixto
La planificación temporal y la evaluación en la formación online de futuros docentes en el AICL
La planificación temporal y la evaluación en la formación online de futuros docentes en el AICL Núm. 30 Pág. 111-150 ARTICULO
2019 Tejuelo
Carrió Pastor, María Luisa Romero Forteza, Francesca
Implementation of Content and Language Integrated Learning and Its Effects on Student Motivation
Implementation of Content and Language Integrated Learning and Its Effects on Student Motivation Vol. 11 Núm. 2 Pág. 215-235
2018 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Mede, Enisa Çinar, Senanur
La inclusividad lingüística en la educación multilingue de California
La inclusividad lingüística en la educación multilingue de California Vol. 21 Núm. 2 Pág. 219-236
2018 Educación y educadores
Solsona-Puig, Jordi Capdevila-Gutiérrez, María Rodríguez Valls, Fernando
Assessing Language in Content and Language Integrated Learning
Assessing Language in Content and Language Integrated Learning Vol. 11 Núm. 2 Pág. 308-325
2018 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Otto, Ana
Analysis of the correlation between self-perceived linguistic competence and language attitudes in the Valencian multilingual context
Analysis of the correlation between self-perceived linguistic competence and language attitudes in the Valencian multilingual context Núm. 23 Pág. 545-562 ARTICULO
2018 Fòrum de Recerca
Morales Ezquerra, Ariadna
Bilingual Physical Education in English. Opinion and Qualiication of PE Teachers of Primary Education
Bilingual Physical Education in English. Opinion and Qualiication of PE Teachers of Primary Education Vol. 7 Núm. 2 Pág. 7-18 ARTICULO
2018 Sport TK
López Sánchez, Guillermo Felipe Gris Roca, J. Sánchez Mompeán, S. Zauder, R. Smith, L.
Phrasebook
Phrasebook Vol. 10 Núm. 1 Pág. 49-73
2017 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Kewara, Punwalai
The language focus of Science education integrated with English learning
The language focus of Science education integrated with English learning Núm. 0 Pág. 399-404 COMUNICACION_CONGRESO
2017 Enseñanza de las ciencias
Piacentini, Valentina Simões, Ana Raquel Vieira, Rui Marques
Opinions, perceptions and attitudes of a group of students taking a bilingual infant teacher training degree
Opinions, perceptions and attitudes of a group of students taking a bilingual infant teacher training degree Núm. 39 Pág. 59-78 ARTICULO
2016 Pulso
Fernández Fernández, Raquel Johnson, Matthew
The more the merrier – revisiting CLIL-based vocabulary growth in secondary education
The more the merrier – revisiting CLIL-based vocabulary growth in secondary education Vol. 9 Núm. 1 Pág. 37-63
2016 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Gierlinger, Erwin Wagner, Thomas
Training primary student teachers for CLIL
Training primary student teachers for CLIL Núm. 39 Pág. 35-57 ARTICULO
2016 Pulso
Delicado Puerto, Gemma Pavón Vázquez, Víctor
Content and language
Content and language Núm. 1 Pág. 111-123 ARTICULO
2016 Porta Linguarum
Jiménez Muñoz, Antonio José
Strengthening integrated learning
Strengthening integrated learning Vol. 8 Núm. 2 Pág. 84-103
2015 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Coyle, Do
Corrective feedback episodes in oral interaction
Corrective feedback episodes in oral interaction Vol. 14 Núm. 1 Pág. 1-25 ARTICULO
2014 IJES
Milla Melero, Ruth García Mayo, María del Pilar
The use of the L1 in CLIL classes
The use of the L1 in CLIL classes Vol. 6 Núm. 2 Pág. 1-21
2013 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Lasagabaster Herrarte, David
Higher Education Bilingual Programmes in Spain
Higher Education Bilingual Programmes in Spain Núm. 19 Pág. 101-112 ARTICULO
2013 Porta Linguarum
Ramos García, Ana María
Formación del profesorado universitario para la docencia en inglés
Formación del profesorado universitario para la docencia en inglés Vol. 11 Núm. 3 Pág. 197 ARTICULO
2013 REDU
Martín del Pozo, María Ángeles
Content and language integrated learning (CLIL)
Content and language integrated learning (CLIL) Núm. 21 Pág. 57-70 ARTICULO
2012 Encuentro
Harrop, Ena
Book Review: Aprendre en una altra llengua / Learning through another language / Aprender en otra lengua
Book Review: Aprendre en una altra llengua / Learning through another language / Aprender en otra lengua Vol. 4 Núm. 2 Pág. 96-106 RESENA_BIBLIOGRAFICA
2011 Bellaterra
Simon Auerbach, Jill

* Último cálculo de métricas Dialnet: 16-Jun-2024