Task type and task processing conditions as influences on foreign language performance (1997) ARTICULO Skehan, Peter Foster, Pauline Language teaching research Vol. 1 Núm. 3 Pág. 185-211

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The Effect of Different Planning Conditions versus Explicit Grammar Instruction on Young EFL Learners’ Oral Production of a Picture Promoted Task and Grammar Gain
The Effect of Different Planning Conditions versus Explicit Grammar Instruction on Young EFL Learners’ Oral Production of a Picture Promoted Task and Grammar Gain Núm. 19 Pág. 189-203
2024 Revista de lingüística y lenguas aplicadas
Sadeghi, Karim Hamidi, Azadeh
Role of EFL Learners’ Perceptions of Task Difficulty in Complexity, Accuracy and Fluency
Role of EFL Learners’ Perceptions of Task Difficulty in Complexity, Accuracy and Fluency Núm. 37 Pág. 123-142 ARTICULO
2022 Porta Linguarum
Garcia-Ponce, Edgar Emmanuell Mora Pablo, Irasema Segovia Hernadez, Juan Gabriel
Does Medium – Teletandem vs Face-to-Face Make a Difference in Advanced L2 Spanish Learner’s Oral Fluency?
Does Medium – Teletandem vs Face-to-Face Make a Difference in Advanced L2 Spanish Learner’s Oral Fluency? Vol. 43 Núm. 1 Pág. 6
2022 ESPecialist
Donate, Angela
Exploring the effects of pre-task planning time on EFL learners’ narrative writing
Exploring the effects of pre-task planning time on EFL learners’ narrative writing Vol. 13 Núm. 4 Pág. 2 ARTICULO
2020 Bellaterra
Ashoori Tootkaboni, Arezoo Pakzadian, Maryam
Medidas de longitud en la investigación empírica de ASL
Medidas de longitud en la investigación empírica de ASL Vol. 32 Núm. 1 Pág. 125-154 ARTICULO
2019 Revista española de lingüística aplicada
Mavrou, Irini Ainciburu, Cecilia
Complejidad, precisión y fluidez en el desempeño oral de aprendices con distintos niveles de proficiencia en inglés como L2
Complejidad, precisión y fluidez en el desempeño oral de aprendices con distintos niveles de proficiencia en inglés como L2 Vol. 51 Núm. 96 Pág. 3-23 ARTICULO
2018 Revista signos
Alfaro Chat, Javiera Gómez Alvarez, Lilian Sáez Carrillo, Katia lorena
Différences paramétriques dans les systèmes d’assignation du genre en L1 et conséquences sur sa maîtrise en FL2
Différences paramétriques dans les systèmes d’assignation du genre en L1 et conséquences sur sa maîtrise en FL2 Núm. 74 Pág. 283-306 ARTICULO
2018 Círculo de lingüística aplicada a la comunicación
Pieters, Tatiana
The contribution of prosody to foreign accent
The contribution of prosody to foreign accent Núm. 4 Pág. 1 ARTICULO
2017 Loquens : revista española de ciencias del habla
Silva, Cristiane Conceição Barbosa, Plínio Almeida
Improving 10th Graders’ English Communicative Competence Through the Implementation of the Task-Based Learning Approach
Improving 10th Graders’ English Communicative Competence Through the Implementation of the Task-Based Learning Approach Vol. 18 Núm. 2 Pág. 95-110 ARTICULO
2016 Profile
Buitrago, Ana
Evaluating short-term changes in L2 complexity development
Evaluating short-term changes in L2 complexity development Núm. 63 Pág. 43-76 ARTICULO
2015 Círculo de lingüística aplicada a la comunicación
Bulté, Bram Housen, Alex
The Effect of Pre-Task and Online Planning Conditions on Complexity, Accuracy, and Fluency on EFL Learners� Written Production
The Effect of Pre-Task and Online Planning Conditions on Complexity, Accuracy, and Fluency on EFL Learners� Written Production Núm. 20 Pág. 31-43 ARTICULO
2013 Porta Linguarum
Ghavamnia, Maedeh Tavakoli, Mansoor Esteki, Masoos
The effect of program type and proficiency level on learners' written production
The effect of program type and proficiency level on learners' written production Núm. 24 Pág. 211-226 ARTICULO
2011 Revista española de lingüística aplicada
Serrano Serrano, Raquel
El efecto de la planificación en la expresión oral de alumnos de primaria
El efecto de la planificación en la expresión oral de alumnos de primaria Núm. 14 Pág. 181-196 ARTICULO
2010 Porta Linguarum
Arnaiz Castro, Patricia Peñate Cabrera, Marcos Bazo Martínez, Plácido
Development of English language skills in oral production by adult students in intensive and regular EFL courses
Development of English language skills in oral production by adult students in intensive and regular EFL courses Núm. 7 Pág. 99-115 ARTICULO
2010 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Serrano, Raquel
Beyond “naturalistic”
Beyond “naturalistic” Vol. 3 Núm. 2 Pág. 501-520 ARTICULO
2010 Studies in Hispanic and Lusophone linguistics
Geeslin, Kimberly L.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024