Task type and task processing conditions as influences on foreign language performance (1997) ARTICULO Skehan, Peter Foster, Pauline Language teaching research Vol. 1 Núm. 3 Pág. 185-211
- Número de citas: 15 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 12 FILOLOGIAS 11 FILOLOGIA MODERNA 3 EDUCACION 5 COMUNICACION 2 FILOLOGIA HISPANICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The Effect of Different Planning Conditions versus Explicit Grammar Instruction on Young EFL Learners’ Oral Production of a Picture Promoted Task and Grammar Gain Núm. 19 Pág. 189-203 | 2024 | Revista de lingüística y lenguas aplicadas |
Sadeghi, Karim
Hamidi, Azadeh
|
Role of EFL Learners’ Perceptions of Task Difficulty in Complexity, Accuracy and Fluency Núm. 37 Pág. 123-142 ARTICULO | 2022 | Porta Linguarum |
Garcia-Ponce, Edgar Emmanuell
Mora Pablo, Irasema
Segovia Hernadez, Juan Gabriel
|
Does Medium – Teletandem vs Face-to-Face Make a Difference in Advanced L2 Spanish Learner’s Oral Fluency? Vol. 43 Núm. 1 Pág. 6 | 2022 | ESPecialist |
Donate, Angela
|
Exploring the effects of pre-task planning time on EFL learners’ narrative writing Vol. 13 Núm. 4 Pág. 2 ARTICULO | 2020 | Bellaterra |
Ashoori Tootkaboni, Arezoo
Pakzadian, Maryam
|
Medidas de longitud en la investigación empírica de ASL Vol. 32 Núm. 1 Pág. 125-154 ARTICULO | 2019 | Revista española de lingüística aplicada |
Mavrou, Irini
Ainciburu, Cecilia
|
Complejidad, precisión y fluidez en el desempeño oral de aprendices con distintos niveles de proficiencia en inglés como L2 Vol. 51 Núm. 96 Pág. 3-23 ARTICULO | 2018 | Revista signos |
Alfaro Chat, Javiera
Gómez Alvarez, Lilian
Sáez Carrillo, Katia lorena
|
Différences paramétriques dans les systèmes d’assignation du genre en L1 et conséquences sur sa maîtrise en FL2 Núm. 74 Pág. 283-306 ARTICULO | 2018 | Círculo de lingüística aplicada a la comunicación |
Pieters, Tatiana
|
The contribution of prosody to foreign accent Núm. 4 Pág. 1 ARTICULO | 2017 | Loquens : revista española de ciencias del habla |
Silva, Cristiane Conceição
Barbosa, Plínio Almeida
|
Improving 10th Graders’ English Communicative Competence Through the Implementation of the Task-Based Learning Approach Vol. 18 Núm. 2 Pág. 95-110 ARTICULO | 2016 | Profile |
Buitrago, Ana
|
Evaluating short-term changes in L2 complexity development Núm. 63 Pág. 43-76 ARTICULO | 2015 | Círculo de lingüística aplicada a la comunicación |
Bulté, Bram
Housen, Alex
|
The Effect of Pre-Task and Online Planning Conditions on Complexity, Accuracy, and Fluency on EFL Learners� Written Production Núm. 20 Pág. 31-43 ARTICULO | 2013 | Porta Linguarum |
Ghavamnia, Maedeh
Tavakoli, Mansoor
Esteki, Masoos
|
The effect of program type and proficiency level on learners' written production Núm. 24 Pág. 211-226 ARTICULO | 2011 | Revista española de lingüística aplicada |
Serrano Serrano, Raquel
|
El efecto de la planificación en la expresión oral de alumnos de primaria Núm. 14 Pág. 181-196 ARTICULO | 2010 | Porta Linguarum |
Arnaiz Castro, Patricia
Peñate Cabrera, Marcos
Bazo Martínez, Plácido
|
Development of English language skills in oral production by adult students in intensive and regular EFL courses Núm. 7 Pág. 99-115 ARTICULO | 2010 | VIAL, Vigo international journal of applied linguistics |
Serrano, Raquel
|
Beyond “naturalistic” Vol. 3 Núm. 2 Pág. 501-520 ARTICULO | 2010 | Studies in Hispanic and Lusophone linguistics |
Geeslin, Kimberly L.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024