The role of individual and social variables in oral task performance (2000) Dörnyei, Zoltán Kormos, Judit Language teaching research Vol. 4 Núm. 3 Pág. 275-300

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Procesos grupales en L2
Procesos grupales en L2 Núm. 33 Pág. 91-114 ARTICULO
2022 Cuadernos CANELA
Fernández Lázaro, Gisele
Task-modality effects on young learners’ language-related episodes in collaborative dialogue
Task-modality effects on young learners’ language-related episodes in collaborative dialogue Vol. 35 Núm. 2 Pág. 480-512 ARTICULO
2022 Revista española de lingüística aplicada
Gallardo del Puerto, Francisco Martínez Adrián, María
Are EFL writers motivated or demotivated by model texts and task repetition?
Are EFL writers motivated or demotivated by model texts and task repetition? Vol. 21 Núm. 2 Pág. 29-55 ARTICULO
2021 IJES
Lázaro Ibarrola, Amparo Villarreal Olaizola, Izaskun
The Effects of Learners’ Perceptions and Affective Factors on L2 Learning Outcomes
The Effects of Learners’ Perceptions and Affective Factors on L2 Learning Outcomes Vol. 76 Núm. 1 Pág. 2-30 ARTICULO
2020 Canadian modern language review
Grey, Sarah Jackson, Carrie N.
Learning technologies and EFL teamwork
Learning technologies and EFL teamwork Vol. 22 Núm. 1 Pág. 100-115 ARTICULO
2016 LFE
García Sánchez, María Soraya Burbules, Nicholas C.
Medición de la auto-percepción de competencias narrativas orales y la ansiedad en el contexto de EFL
Medición de la auto-percepción de competencias narrativas orales y la ansiedad en el contexto de EFL Vol. 10 Núm. 28 Pág. 1343-1382 ARTICULO
2012 Electronic journal of research in educational psychology
Faber, Günter

* Último cálculo de métricas Dialnet: 21-Apr-2024