Número de publicaciones: 16 (81.2% citado)
Número de citas: 46 (0.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
FILOLOGÍAS 25
Índice h: 4
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 1.8
Promedio de citas últimos 5 años: 1.5

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 4
2023 3
2022 7
2021 5
2020 7
2019 7
2018 4
2017 2
2016 2
2015 0
2014 1
2013 0
2012 4
2011 0
2010 0
2009 0
2008 0
2007 0
2006 0
2005 0
2004 0
2003 0
2002 0
2001 0
2000 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2021 1 1
2019 1 2
2017 0 1
2014 0 10
2011 0 13
2010 0 1
2009 0 2
2008 0 8
2001 2 2
2000 1 6
2002 1 0
2003 1 0
2004 1 0
2005 0 0
2006 3 0
2007 1 0
2012 0 0
2013 1 0
2015 1 0
2016 1 0
2018 0 0
2020 1 0
2022 0 0
2023 0 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
16 Artículo de revista 46
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2011 Systems of Goals, Attitudes, and Self-related Beliefs in Second-Language-Learning Motivation
Artículo ARTICULO 13
2014 The Interaction of Motivation, Self-Regulatory Strategies, and Autonomous Learning Behavior in Different Learner Groups
Artículo 7
2000 The role of individual and social variables in oral task performance
Artículo 6
2008 Phonological short-term memory, working memory and foreign language performance in intensive language learning
Artículo 6
2001 Pragmatic aspects of task-performance
Artículo ARTICULO 2
2014 Complexity, accuracy, and fluency in task-based L2 research
Artículo 2
2019 The Role of Low-level First Language Skills in Second Language Reading, Reading-While-Listening and Listening Performance
Artículo ARTICULO 2
2008 The Relationship of Intercultural Contact and Language Learning Motivation among Hungarian Students of English and German
Artículo ARTICULO 2
2009 Modelling the Role of Inter-Cultural Contact in the Motivation of Learning English as a Foreign Language
Artículo ARTICULO 2
2017 Affective factors influencing fluent performance
Artículo ARTICULO 1
2010 The Dynamics of Language Learning Attitudes and Motivation
Artículo 1
2014 A mixed-method study of language-learning motivation and intercultural contact of international students
Artículo ARTICULO 1
2021 The role of modality and awareness in language learning
Artículo ARTICULO 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 16-Apr-2024