Emotions, self-regulated learning, and achievement in mathematics (2013) Ahmed, Wondimu Van der Werf, Greetje Kuyper, Hans Minnaert, Alexander Journal of educational psychology Vol. 105 Núm. 1 Pág. 150-161

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Predicting students’ negative emotions in college remedial mathematics courses
Predicting students’ negative emotions in college remedial mathematics courses Vol. 39 Núm. 1 Pág. 171-188 ARTICULO
2024 European journal of psychology of education
Park, Seung Won Cho, Moon-Heum Lim, Seongmi Hwang, Seokwon
Emotional profiles regarding maths among primary school children
Emotional profiles regarding maths among primary school children Vol. 37 Núm. 2 Pág. 391-415 ARTICULO
2022 European journal of psychology of education
Mata, Lourdes Monteiro, Vera Peixoto, Francisco de Nóbrega dos Santos, Natalie Sanches, Cristina Gomes, Marta
The development of students’ achievement emotions after transition to secondary school
The development of students’ achievement emotions after transition to secondary school Vol. 37 Núm. 1 Pág. 141-161 ARTICULO
2022 European journal of psychology of education
Meyer, Simon Schlesier, Juliane
From perceived competence to emotion regulation: assessment of the effectiveness of an intervention among upper elementary students
From perceived competence to emotion regulation: assessment of the effectiveness of an intervention among upper elementary students Vol. 36 Núm. 2 Pág. 287-317 ARTICULO
2021 European journal of psychology of education
Hanin, Vanessa Colognesi, Stéphane Nieuwenhoven, Catherine Van
Relações entre Forças de Caráter e Autorregulação Emocional em Universitários Brasileiros
Relações entre Forças de Caráter e Autorregulação Emocional em Universitários Brasileiros Vol. 29 Núm. 1 Pág. 73-86 ARTICULO
2020 Revista Colombiana de Psicología
Noronha, Ana Paula Porto Batista, Helder Henrique Viana
Aburrimiento y comportamientos disruptivos en el aula de educación física
Aburrimiento y comportamientos disruptivos en el aula de educación física Vol. 12 Núm. 3 Pág. 5-5 ARTICULO
2020 Journal of sport and health research
Baños, R.
Emotional and motivational relationship of elementary students to mathematical problem-solving
Emotional and motivational relationship of elementary students to mathematical problem-solving Vol. 34 Núm. 4 Pág. 705-730 ARTICULO
2019 European journal of psychology of education
Hanin, Vanessa Nieuwenhoven, Catherine Van
Desmotivación del alumnado de secundaria en la materia de matemáticas
Desmotivación del alumnado de secundaria en la materia de matemáticas Vol. 20 Núm. 3 Pág. 69-79 ARTICULO
2018 REDIE
Ricoy Lorenzo, María del Carmen Silva Couto, Maria Joao Valente da
Emoções acadêmicas, autorregulação e seu impacto sobre motivação e aprendizagem
Emoções acadêmicas, autorregulação e seu impacto sobre motivação e aprendizagem Vol. 20 Núm. 4 Pág. 1059-1075
2018 ETD
Bzuneck, José Aloyseo
Cuestionario de Estrategias de Aprendizaje para las Matemáticas (CEAMA)
Cuestionario de Estrategias de Aprendizaje para las Matemáticas (CEAMA) Vol. 29 Núm. 1 Pág. 195-209 ARTICULO
2017 Culture and Education, Cultura y Educación
Gasco Txabarri, Javier Ros Martínez de Lahidalga, Iker Goñi Grandmontagne, Alfredo
Diferencias en el uso de estrategias en el aprendizaje de las matemáticas en enseñanza secundaria según el sexo
Diferencias en el uso de estrategias en el aprendizaje de las matemáticas en enseñanza secundaria según el sexo Vol. 8 Núm. 1 Pág. 47-59
2017 Cuadernos de Investigación Educativa
Gasco Txabarri, Javier
El empleo de estrategias en el aprendizaje de las matemáticas en Enseñanza Secundaria Obligatoria
El empleo de estrategias en el aprendizaje de las matemáticas en Enseñanza Secundaria Obligatoria Vol. 34 Núm. 2 Pág. 487-502 ARTICULO
2016 Revista de investigación educativa, RIE
Gasco Txabarri, Javier
La motivación en la resolución de problemas aritmético-algebraicos
La motivación en la resolución de problemas aritmético-algebraicos Vol. 12 Núm. 32 Pág. 83-106 ARTICULO
2014 Electronic journal of research in educational psychology
Gasco Txabarri, Javier Villarroel Villamor, José Domingo

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024