CLIL in Sweden – why does it not work? (2013) ARTICULO Sylvén, Liss Kerstin International journal of bilingual education and bilingualism Vol. 16 Núm. 3 Pág. 301-320

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Content and language integrated learning (CLIL) in european higher education
Content and language integrated learning (CLIL) in european higher education Vol. 23 Núm. 1 Pág. 251-273 ARTICULO
2023 Multidisciplinary journal of school education
Papaja, Katarzyna
Nivel de expresión oral en inglés en centros bilingües y no bilingües de Castilla-La Mancha
Nivel de expresión oral en inglés en centros bilingües y no bilingües de Castilla-La Mancha Vol. 33 Núm. 2 Pág. 201-213 ARTICULO
2022 Revista complutense de educación
Ruiz Cordero, María Begoña
A matter of age
A matter of age Núm. 19 Pág. 9-41 ARTICULO
2022 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Azpilicueta Martínez, Raúl Lázaro Ibarrola, Amparo
Challenges in the Implementation of CLIL in Higher Education
Challenges in the Implementation of CLIL in Higher Education Vol. 12 Núm. 1 Pág. 144-176
2019 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Vega, Melita Moscoso, Maria de Lourdes
Situated Practice in CLIL
Situated Practice in CLIL Núm. 18 Pág. 109-141 ARTICULO
2019 Gist
Torres Rincon, Juan Carlos Cuesta Medina, Liliana Marcela
Qualitative meta-analysis on the training needs reported by in-service CLIL teachers
Qualitative meta-analysis on the training needs reported by in-service CLIL teachers Vol. 32 Núm. 1 Pág. 277-303 ARTICULO
2019 Revista española de lingüística aplicada
Pons Seguí, Laura
Are CLIL Students More Motivated?
Are CLIL Students More Motivated? Núm. 29 Pág. 71-90 ARTICULO
2018 Porta Linguarum
Navarro-Pablo, Macarena García Jiménez, Eduardo
The Influence of Family Environment on Exposure to English among Spanish Secondary School Students
The Influence of Family Environment on Exposure to English among Spanish Secondary School Students Núm. 34 Pág. 283-306 ARTICULO
2018 ESE
Mirmán Flores, Ana García Jiménez, Eduardo
Un estudio sobre la diferencia de nivel de competencia lingüística entre alumnos pertenecientes a centros bilingües y no bilingües en la comunidad autónoma de Castilla-La Mancha (España)
Un estudio sobre la diferencia de nivel de competencia lingüística entre alumnos pertenecientes a centros bilingües y no bilingües en la comunidad autónoma de Castilla-La Mancha (España) Núm. 62 Pág. 269-288
2018 Estudios filológicos
Moya Guijarro, Arsenio Jesús Ruiz Cordero, María Begoña
La legislación de los programas bilingües en educación infantil y primaria desde la perspectiva docente
La legislación de los programas bilingües en educación infantil y primaria desde la perspectiva docente Vol. 16 Núm. 1 Pág. 3-22 ARTICULO
2017 RAEL
Lozano Martínez, Laura Chacón Beltrán, Manuel Rubén
The more the merrier – revisiting CLIL-based vocabulary growth in secondary education
The more the merrier – revisiting CLIL-based vocabulary growth in secondary education Vol. 9 Núm. 1 Pág. 37-63
2016 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Gierlinger, Erwin Wagner, Thomas
Two at the time
Two at the time Núm. 63 Pág. 9-41 ARTICULO
2015 Círculo de lingüística aplicada a la comunicación
De Clercq, Bastien Simoens, Hannelore
English in Finland: opinions and attitudes on the use of Anglicisms
English in Finland: opinions and attitudes on the use of Anglicisms Núm. 14 Pág. 97-144 ARTICULO
2014 Elia
Jódar Sánchez, José Antonio Tuomainen, Sirpa

* Último cálculo de métricas Dialnet: 16-Jun-2024