The impact of CLIL on affective factors and vocabulary learning (2015) Heras, Arantxa Lasagabaster Herrarte, David Language teaching research Vol. 19 Núm. 1 Pág. 70-88
- Número de citas: 27 (7.4% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIAS 19 LINGUISTICA 15 FILOLOGIA MODERNA 5 EDUCACION 11 MULTIDISCIPLINAR 1 COMUNICACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Content and Language Integrated Learning in primary schools in Andalusia Núm. 98 Pág. 165-191 ARTICULO | 2024 | Círculo de lingüística aplicada a la comunicación |
Szczesniak, Anna Grazynna
|
An analysis of language anxiety in English and Basque-Medium Instruction Núm. 20 Pág. 9-48 ARTICULO | 2023 | VIAL, Vigo international journal of applied linguistics |
Alonso Arruabarrena, Irene
Lasagabaster Herrarte, David
|
Why do students choose EMI courses? An analysis of their motivational drives Núm. 40 Pág. 235-252 ARTICULO | 2023 | Porta Linguarum |
Serna Bermejo, Iratxe
Lasagabaster Herrarte, David
|
La percepción del alumnado sobre AICLE Núm. 23 Pág. 189-215 | 2023 | Elia |
Granados, Adrián
|
The impact of Content and Language Integrated Learning on students’ motivation on second language learning Vol. 23 Núm. 1 Pág. 27 | 2023 | Sinapsis |
Fontalvo Rodriguez, Oscar Darnel
Rivadeneira Barreiro, Dr. María Piedad
|
Lexical availability and motivation in CLIL | 2022 | Universidad de La Rioja |
Geoghegan, Leah
|
Estudio cualitativo sobre el potencial del enfoque AICLE en Kazajistán Vol. 32 Núm. 2 Pág. 261-271 ARTICULO | 2021 | Revista complutense de educación |
Huertas Abril, Cristina
Shashken, Aigerim
|
What key stakeholders think about CLIL programmes Núm. 35 Pág. 221-237 ARTICULO | 2021 | Porta Linguarum |
Martínez Agudo, Juan de Dios
Fielden Burns, Laura Victoria
|
Una generación de enseñanza bilingüe Núm. 20 Pág. 77-111 ARTICULO | 2020 | Elia |
Lorenzo Bergillos, Francisco
Granados, Adrián
|
Las variables afectivas y la educación bilingüe Vol. 35 Núm. 2 Pág. 151-169 ARTICULO | 2020 | Ensayos |
Pozo Beamud, Marta del
|
La lengua como articulador del ecosistema AICLE Vol. 13 Núm. 27 Pág. 14-31 ARTICULO | 2019 | Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas |
Otto, Anna
San Isidro, Xabier
|
El aprendizaje de las ciencias sociales y las diferencias basadas en el género en aicle. Un estudio preliminar Núm. 19 Pág. 177-204 ARTICULO | 2019 | Elia |
Nieto Moreno de Diezmas, Esther
Hill, Thomas Matthew
|
It Takes Two to Tango Vol. 49 Núm. 2 Pág. 19-37 ARTICULO | 2019 | Publicaciones |
Oliva Parera, Pablo M.
|
Psychopedagogical factors that affect L2 listening acquisition in diverse Spanish bilingual and non-bilingual instructional settings Núm. 16 Pág. 185-205 ARTICULO | 2018 | Journal of English Studies |
Morilla García, Cristina
Pavón Vázquez, Víctor
|
Teacher Perspectives on CLIL Implementation Núm. 29 Pág. 159-180 ARTICULO | 2018 | Porta Linguarum |
Milla Lara, María Dolores
Casas Pedrosa, Antonio Vicente
|
Exploring motivation and clil Núm. 19 Pág. 123-136 ARTICULO | 2018 | Odisea |
Pozo Beamud, Marta del
|
Syntactic Complexity in Secondary-level English Writing Núm. 28 Pág. 67-80 ARTICULO | 2017 | Porta Linguarum |
Lahuerta Martínez, Ana Cristina
|
The influence of CLIL on receptive vocabulary Núm. 15 Pág. 107-134 ARTICULO | 2017 | Journal of English Studies |
Iglesias Diéguez, Kevin
Martínez Adrián, María
|
Are we preparing secondary students for a productive use of vocabulary in English as their second language? Núm. 28 Pág. 141-155 ARTICULO | 2017 | Porta Linguarum |
Castro García, Damaris
|
Analysis of the effect of CLIL programmes on the written competence of secondary education students Núm. 35 Pág. 169-184 ARTICULO | 2017 | Revista de Filología de la Universidad de La Laguna |
Lahuerta Martínez, Ana Cristina
|
Gender effects on strategic competence Núm. 17 Pág. 47-70 ARTICULO | 2017 | Elia |
Basterrechea Lozano, María
Martínez Adrián, María
Gallardo del Puerto, Francisco
|
Receptive vocabulary measures for EFL Costa Rican high school students Vol. 17 Núm. 2 Pág. 81-99 ARTICULO | 2017 | IJES |
Castro García, Damaris
|
The Role of Emotional Intelligence in Bilingual Education Vol. 7 Núm. 1 Pág. 27-52 ARTICULO | 2017 | REMIE |
Morilla García, Cristina
|
Developing Cooperative Learning through Tasks in Content and Language Integrated Learning Vol. 5 Núm. 2 Pág. 136-166 ARTICULO | 2015 | REMIE |
Ramos Ordoñez, María del Carmen
Pavón Vázquez, Víctor
|
Motivation and gender effect in receptive vocabulary learning Vol. 7 Núm. 2 Pág. 27-49 | 2014 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Fernández Fontecha, Almudena
|
Receptive vocabulary knowledge and motivation in CLIL and EFL Núm. 9 Pág. 23-32 ARTICULO | 2014 | Revista de lingüística y lenguas aplicadas |
Fernández Fontecha, Almudena
|
Individual and contextual variables in EFL receptive vocabulary Núm. 15 Pág. 57-72 ARTICULO | 2014 | Odisea |
Fernández Fontecha, Almudena
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 16-Jun-2024