The impact of CLIL on affective factors and vocabulary learning (2015) Heras, Arantxa Lasagabaster Herrarte, David Language teaching research Vol. 19 Núm. 1 Pág. 70-88

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Content and Language Integrated Learning in primary schools in Andalusia
Content and Language Integrated Learning in primary schools in Andalusia Núm. 98 Pág. 165-191 ARTICULO
2024 Círculo de lingüística aplicada a la comunicación
Szczesniak, Anna Grazynna
An analysis of language anxiety in English and Basque-Medium Instruction
An analysis of language anxiety in English and Basque-Medium Instruction Núm. 20 Pág. 9-48 ARTICULO
2023 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Alonso Arruabarrena, Irene Lasagabaster Herrarte, David
Why do students choose EMI courses? An analysis of their motivational drives
Why do students choose EMI courses? An analysis of their motivational drives Núm. 40 Pág. 235-252 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
Serna Bermejo, Iratxe Lasagabaster Herrarte, David
La percepción del alumnado sobre AICLE
La percepción del alumnado sobre AICLE Núm. 23 Pág. 189-215
2023 Elia
Granados, Adrián
The impact of Content and Language Integrated Learning on students’ motivation on second language learning
The impact of Content and Language Integrated Learning on students’ motivation on second language learning Vol. 23 Núm. 1 Pág. 27
2023 Sinapsis
Fontalvo Rodriguez, Oscar Darnel Rivadeneira Barreiro, Dr. María Piedad
Lexical availability and motivation in CLIL
Lexical availability and motivation in CLIL
2022 Universidad de La Rioja
Geoghegan, Leah
Estudio cualitativo sobre el potencial del enfoque AICLE en Kazajistán
Estudio cualitativo sobre el potencial del enfoque AICLE en Kazajistán Vol. 32 Núm. 2 Pág. 261-271 ARTICULO
2021 Revista complutense de educación
Huertas Abril, Cristina Shashken, Aigerim
What key stakeholders think about CLIL programmes
What key stakeholders think about CLIL programmes Núm. 35 Pág. 221-237 ARTICULO
2021 Porta Linguarum
Martínez Agudo, Juan de Dios Fielden Burns, Laura Victoria
Una generación de enseñanza bilingüe
Una generación de enseñanza bilingüe Núm. 20 Pág. 77-111 ARTICULO
2020 Elia
Lorenzo Bergillos, Francisco Granados, Adrián
Las variables afectivas y la educación bilingüe
Las variables afectivas y la educación bilingüe Vol. 35 Núm. 2 Pág. 151-169 ARTICULO
2020 Ensayos
Pozo Beamud, Marta del
La lengua como articulador del ecosistema AICLE
La lengua como articulador del ecosistema AICLE Vol. 13 Núm. 27 Pág. 14-31 ARTICULO
2019 Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas
Otto, Anna San Isidro, Xabier
El aprendizaje de las ciencias sociales y las diferencias basadas en el género en aicle. Un estudio preliminar
El aprendizaje de las ciencias sociales y las diferencias basadas en el género en aicle. Un estudio preliminar Núm. 19 Pág. 177-204 ARTICULO
2019 Elia
Nieto Moreno de Diezmas, Esther Hill, Thomas Matthew
It Takes Two to Tango
It Takes Two to Tango Vol. 49 Núm. 2 Pág. 19-37 ARTICULO
2019 Publicaciones
Oliva Parera, Pablo M.
Psychopedagogical factors that affect L2 listening acquisition in diverse Spanish bilingual and non-bilingual instructional settings
Psychopedagogical factors that affect L2 listening acquisition in diverse Spanish bilingual and non-bilingual instructional settings Núm. 16 Pág. 185-205 ARTICULO
2018 Journal of English Studies
Morilla García, Cristina Pavón Vázquez, Víctor
Teacher Perspectives on CLIL Implementation
Teacher Perspectives on CLIL Implementation Núm. 29 Pág. 159-180 ARTICULO
2018 Porta Linguarum
Milla Lara, María Dolores Casas Pedrosa, Antonio Vicente
Exploring motivation and clil
Exploring motivation and clil Núm. 19 Pág. 123-136 ARTICULO
2018 Odisea
Pozo Beamud, Marta del
Syntactic Complexity in Secondary-level English Writing
Syntactic Complexity in Secondary-level English Writing Núm. 28 Pág. 67-80 ARTICULO
2017 Porta Linguarum
Lahuerta Martínez, Ana Cristina
The influence of CLIL on receptive vocabulary
The influence of CLIL on receptive vocabulary Núm. 15 Pág. 107-134 ARTICULO
2017 Journal of English Studies
Iglesias Diéguez, Kevin Martínez Adrián, María
Are we preparing secondary students for a productive use of vocabulary in English as their second language?
Are we preparing secondary students for a productive use of vocabulary in English as their second language? Núm. 28 Pág. 141-155 ARTICULO
2017 Porta Linguarum
Castro García, Damaris
Analysis of the effect of CLIL programmes on the written competence of secondary education students
Analysis of the effect of CLIL programmes on the written competence of secondary education students Núm. 35 Pág. 169-184 ARTICULO
2017 Revista de Filología de la Universidad de La Laguna
Lahuerta Martínez, Ana Cristina
Gender effects on strategic competence
Gender effects on strategic competence Núm. 17 Pág. 47-70 ARTICULO
2017 Elia
Basterrechea Lozano, María Martínez Adrián, María Gallardo del Puerto, Francisco
Receptive vocabulary measures for EFL Costa Rican high school students
Receptive vocabulary measures for EFL Costa Rican high school students Vol. 17 Núm. 2 Pág. 81-99 ARTICULO
2017 IJES
Castro García, Damaris
The Role of Emotional Intelligence in Bilingual Education
The Role of Emotional Intelligence in Bilingual Education Vol. 7 Núm. 1 Pág. 27-52 ARTICULO
2017 REMIE
Morilla García, Cristina
Developing Cooperative Learning through Tasks in Content and Language Integrated Learning
Developing Cooperative Learning through Tasks in Content and Language Integrated Learning Vol. 5 Núm. 2 Pág. 136-166 ARTICULO
2015 REMIE
Ramos Ordoñez, María del Carmen Pavón Vázquez, Víctor
Motivation and gender effect in receptive vocabulary learning
Motivation and gender effect in receptive vocabulary learning Vol. 7 Núm. 2 Pág. 27-49
2014 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Fernández Fontecha, Almudena
Receptive vocabulary knowledge and motivation in CLIL and EFL
Receptive vocabulary knowledge and motivation in CLIL and EFL Núm. 9 Pág. 23-32 ARTICULO
2014 Revista de lingüística y lenguas aplicadas
Fernández Fontecha, Almudena
Individual and contextual variables in EFL receptive vocabulary
Individual and contextual variables in EFL receptive vocabulary Núm. 15 Pág. 57-72 ARTICULO
2014 Odisea
Fernández Fontecha, Almudena

* Último cálculo de métricas Dialnet: 16-Jun-2024