Group Work, Interlanguage Talk, and Second Language Acquisition (1985) Long, Michael H. Porter, Patricia A. TESOL quarterly. a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect Vol. 19 Núm. 2 Pág. 207-228

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Exploring turn-taking and repair strategies among Vietnamese non-English major students
Exploring turn-taking and repair strategies among Vietnamese non-English major students Vol. 16 Núm. 1 Pág. 145-187 ARTICULO
2023 Language Value
Ngoc Truong, Thi Nhu
A matter of age
A matter of age Núm. 19 Pág. 9-41 ARTICULO
2022 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Azpilicueta Martínez, Raúl Lázaro Ibarrola, Amparo
The impact of technology-mediated scaffolding on the development of EFL learners’ speaking components.
The impact of technology-mediated scaffolding on the development of EFL learners’ speaking components. Núm. 31 Pág. 54-68 ARTICULO
2022 El Guiniguada
Abedi, Neda
The Role of Linguistic Background in Interaction
The Role of Linguistic Background in Interaction Vol. 104 Núm. 1 Pág. 43-59 ARTICULO
2021 Hispania
Henshaw, Florencia Hetrovicz, Lauren
Lexical language-related episodes in pair and small group work
Lexical language-related episodes in pair and small group work Vol. 17 Núm. 1 Pág. 61-82 ARTICULO
2017 IJES
García Mayo, María del Pilar Zeitler, Nora
Student teacher cognition: beliefs about foreign language learning and teaching
Student teacher cognition: beliefs about foreign language learning and teaching Núm. 26 Pág. 22-37 ARTICULO
2017 Encuentro
Nordlund, Marie
Exploring University Teacher Perceptions About Out-of-Class Teamwork
Exploring University Teacher Perceptions About Out-of-Class Teamwork Vol. 18 Núm. 2 Pág. 29-45 ARTICULO
2016 Profile
Ruiz Esparza Barajas, Elizabeth Medrano Vela, Cecilia Araceli Zepeda Huerta, Jesús Helbert Karim
A conversation analysis of EFL teachers’ gesture in language elicitation stage
A conversation analysis of EFL teachers’ gesture in language elicitation stage Núm. 15 Pág. 61-91 ARTICULO
2015 Elia
Wanphet, Phalangchok
Developing Cooperative Learning through Tasks in Content and Language Integrated Learning
Developing Cooperative Learning through Tasks in Content and Language Integrated Learning Vol. 5 Núm. 2 Pág. 136-166 ARTICULO
2015 REMIE
Ramos Ordoñez, María del Carmen Pavón Vázquez, Víctor
Investigating negotiation of meaning in EFL children with very low levels of proficiency
Investigating negotiation of meaning in EFL children with very low levels of proficiency Vol. 15 Núm. 1 Pág. 1-21 ARTICULO
2015 IJES
Lázaro Ibarrola, Amparo Azpilicueta Martínez, Raúl
A pragmatic perspective to leverage English for Specific Purposes
A pragmatic perspective to leverage English for Specific Purposes Núm. 1 Pág. 229-244 ARTICULO
2013 Revista española de lingüística aplicada
Mestre Mestre, Eva M. Carrió Pastor, María Luisa
Jornadas internacionales de didáctica del español como lengua extranjera, Las Navas del Marqués
Jornadas internacionales de didáctica del español como lengua extranjera, Las Navas del Marqués Núm. 11 Pág. 13 COMUNICACION_CONGRESO
2010 MarcoELE
Teoría del currículum y didáctica de las lenguas extranjeras
Teoría del currículum y didáctica de las lenguas extranjeras Núm. 4 Pág. 1 ARTICULO
2008 Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas
Núñez París, Félix
DaF in Andalusien. Überlegungen und Hypothesen zu einer möglichen Arbeitsrichtung
DaF in Andalusien. Überlegungen und Hypothesen zu einer möglichen Arbeitsrichtung Núm. 1 Pág. 16-38
1996 mAGAzin
Haidl Dietlmeier, Anton

* Último cálculo de métricas Dialnet: 18-Aug-2024