Faster and Further Morphosyntactic Development of CLIL vs. EFL Basque-Spanish Bilinguals Learning English in High-School (2012) ARTICULO Lázaro Ibarrola, Amparo IJES. international journal of English studies Vol. 12 Núm. 1 Pág. 79-96
- Número de citas: 8 (12.5% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIAS 7 LINGUISTICA 4 FILOLOGIA MODERNA 2 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Agreement morphology errors and null subjects in young (non-)CLIL learners Núm. 18 Pág. 59-95 ARTICULO | 2021 | VIAL, Vigo international journal of applied linguistics |
Fernández Pena, Yolanda
Gallardo del Puerto, Francisco
|
Assessing the development of second language syntax in Content and Language Integrated Learning Vol. 26 Núm. 2 Pág. 111-130 ARTICULO | 2020 | LFE |
Gutiérrez Ortiz, María del Mar
|
¿Afecta el AICLE a la adquisición de expresiones referenciales? Un estudio de corpus de inglés como L2 Núm. 1 Pág. 123-154 ARTICULO | 2019 | Elia |
Quesada, Teresa
|
Language and Content Outcomes of CLIL and EMI Vol. 11 Núm. 1 Pág. 19-38 | 2018 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Graham, Keith
Choi, Yunkyeong
Davoudi, Amin
Razmeh, Shakiba
Dixon, L. Quentin
|
How does CLIL affect the acquisition of reading comprehension in the mother tongue? A comparative study in secondary education Núm. 8 Pág. 7-26 ARTICULO | 2017 | Investigaciones Sobre Lectura |
Nieto Moreno de Diezmas, Esther
|
Are CLIL learners simply faster or also different? Evidence from L1 use in the repair sequences and discourse markers of CLIL and EFL learners Núm. 13 Pág. 127-145 ARTICULO | 2016 | VIAL, Vigo international journal of applied linguistics |
Lázaro Ibarrola, Amparo
|
The impact of CLIL on the acquisition of L2 competences and skills in primary education Vol. 16 Núm. 2 Pág. 81-101 ARTICULO | 2016 | IJES |
Nieto Moreno de Diezmas, Esther
|
Dictogloss and the production of the English third person -s by CLIL and mainstream EFL learners Vol. 14 Núm. 2 Pág. 77-98 ARTICULO | 2014 | IJES |
Basterrechea Lozano, María
García Mayo, María del Pilar
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 28-Jul-2024