Developing marketing strategies for Jiloca saffron (2009) Sanjuán, Ana I. Resano Ezcaray, Helena Camarena Gómez, Dena M. Spanish journal of agricultural research Núm. 2 Pág. 305-314

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 4

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Sustainability labels in the Spanish coffee market
Sustainability labels in the Spanish coffee market Vol. 21 Núm. 1 Pág. 102 ARTICULO
2023 Spanish journal of agricultural research
Merbah, Nesrine Benito Hernández, Sonia
Valuation of nutritional and health claims for yoghurts in Spain
Valuation of nutritional and health claims for yoghurts in Spain Vol. 16 Núm. 2 Pág. 5 ARTICULO
2018 Spanish journal of agricultural research
Ballco, Petjon Magistris, Tiziana de
Spanish wines in the US market
Spanish wines in the US market Vol. 15 Núm. 4 Pág. 3 ARTICULO
2017 Spanish journal of agricultural research
Areta, Álvaro Bardaji Azcárate, Isabel Iráizoz Apezteguía, Belén
Is the extra virgin olive oil market facing a process of differentiation? A hedonic approach to disentangle the effect of quality attributes
Is the extra virgin olive oil market facing a process of differentiation? A hedonic approach to disentangle the effect of quality attributes Vol. 66 Núm. 4 Pág. 10
2015 Grasas y aceites
Cabrera, E.R. Arriaza, M. Rodríguez Entrena, Macario
Factores determinantes del precio de los tomates de variedades tradicionales
Factores determinantes del precio de los tomates de variedades tradicionales Vol. 14 Núm. 2 Pág. 81-95 ARTICULO
2014 Economía agraria y recursos naturales
Martínez-Carrasco Martínez, Laura Brugarolas Mollá-Bauza, Margarita M. Martínez Poveda, Africa Ros Sánchez, María del Mar Ruiz Martínez, Juan José

* Último cálculo de métricas Dialnet: 30-Jun-2024