A competitive strategy for vegetable products (2009) Brugarolas Mollá-Bauza, Margarita M. Martínez-Carrasco Martínez, Laura Martínez Poveda, Africa Ruiz Martínez, Juan José Spanish journal of agricultural research Núm. 2 Pág. 294-304

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 3

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Consumer’s willingness to pay for indigenous meat products
Consumer’s willingness to pay for indigenous meat products Vol. 14 Núm. 2 Pág. 2
2016 Spanish journal of agricultural research
Gracia, Azucena Magistris, Tiziana de
Comparing hypothetical versus non-hypothetical methods for measuring willingness to pay in a food context
Comparing hypothetical versus non-hypothetical methods for measuring willingness to pay in a food context Vol. 13 Núm. 4 Pág. 4
2015 Spanish journal of agricultural research
Martínez-Carrasco Martínez, Laura Brugarolas Mollá-Bauza, Margarita M. Martínez Poveda, Africa Ruiz Martínez, Juan José
Factores determinantes del precio de los tomates de variedades tradicionales
Factores determinantes del precio de los tomates de variedades tradicionales Vol. 14 Núm. 2 Pág. 81-95 ARTICULO
2014 Economía agraria y recursos naturales
Martínez-Carrasco Martínez, Laura Brugarolas Mollá-Bauza, Margarita M. Martínez Poveda, Africa Ros Sánchez, María del Mar Ruiz Martínez, Juan José
Using sensory experiments to determine consumers' willingness to pay for traditional apple varieties
Using sensory experiments to determine consumers' willingness to pay for traditional apple varieties Vol. 9 Núm. 2 Pág. 351-362
2011 Spanish journal of agricultural research
Dinis, I. Simoes, O. Moreira, J.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 14-Jul-2024