Benefits and Limitations of Conversational Interactions among Young Learners of English in a CLIL Context (2017) Lázaro Ibarrola, Amparo Hidalgo Gordo, María Ángeles Learning Foreign Languages in Primary School

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Young EFL learners collaboratively writing a dialogue during a regular classroom lesson
Young EFL learners collaboratively writing a dialogue during a regular classroom lesson Vol. 23 Núm. 1 Pág. 49-79 ARTICULO
2023 IJES
Kos, Tomáš
Apoyo entre pares y aprendizaje de fragmentos léxicos en interacciones entre jóvenes de edades mixtas estudiantes de inglés como lengua extranjera
Apoyo entre pares y aprendizaje de fragmentos léxicos en interacciones entre jóvenes de edades mixtas estudiantes de inglés como lengua extranjera Núm. 22 Pág. 45-91 ARTICULO
2022 Elia
Kos, Tomáš
A cross-sectional study on task type and negotiation of meaning in CLIL child-child interaction
A cross-sectional study on task type and negotiation of meaning in CLIL child-child interaction Núm. 35 Pág. 183-204 ARTICULO
2021 Porta Linguarum
Hidalgo Gordo, María Ángeles Azpilicueta Martínez, Raúl
Verbal evidence of task-related strategies in EFL
Verbal evidence of task-related strategies in EFL Vol. 20 Núm. 3 Pág. 1-28 ARTICULO
2020 IJES
Azpilicueta Martínez, Raúl
Questioning the effectiveness of procedural repetition
Questioning the effectiveness of procedural repetition Núm. 31 Pág. 7-20 ARTICULO
2019 Porta Linguarum
Lázaro Ibarrola, Amparo Villarreal Olaizola, Izaskun
Child task-supported interaction in the Spanish EFL setting. Research and challenges
Child task-supported interaction in the Spanish EFL setting. Research and challenges Vol. 18 Núm. 2 Pág. 119-143 ARTICULO
2018 IJES
García Mayo, María del Pilar

* Último cálculo de métricas Dialnet: 04-Jul-2024