The Receptive Vocabulary of EFL Learners in Two Instructional Contexts (2009) Jiménez Catalán, Rosa María Ruiz de Zarobe, Yolanda Content and language integrated learning
- Número de citas: 31 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIAS 23 FILOLOGIA MODERNA 13 LINGUISTICA 12 EDUCACION 11 FILOLOGIA HISPANICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The impact on motivation of CLIL-izing EMI in science education. A longitudinal case study in pre-service teacher training Vol. 14 Núm. 2 Pág. 569-587 ARTICULO | 2024 | JOTSE |
Nieto Moreno de Diezmas, Esther
García Fernández, Beatriz
Reyes Ruiz Gallardo, José
|
Percepciones sobre la ansiedad comunicativa hacia el inglés en la Comunidad Autónoma Vasca Vol. 16 Núm. 1 Pág. 5 ARTICULO | 2023 | Bellaterra |
Santos Berrondo, Alaitz
|
Las claves del éxito de la enseñanza bilingüe/AICLE en Asturias Núm. 35 Pág. 25-32 | 2023 | Magister |
Hompanera Lanzós, María Isabel
|
Los profesores de inglés en centros AICLE de secundaria en Madrid Núm. 23 Pág. 217-249 ARTICULO | 2023 | Elia |
Jaen Campos, Marta
|
Alemán como lengua extranjera y CLIL Núm. 39 Pág. 47-62 ARTICULO | 2023 | Porta Linguarum |
Nadal Sanchís, Laura
Thome, Sarah
|
On the move Núm. 30 Pág. 103-125 ARTICULO | 2022 | Encuentro |
Cruz Cabanillas, Isabel de la
San Emeterio Bedia, Carlotta
|
Lexical Knowledge and Amount of L2 Exposure: A Study on CLIL Primary-school Learners’ Receptive Vocabulary Knowledge Núm. 43 Pág. 133-156 ARTICULO | 2022 | ES Review. Spanish Journal of English Studies |
Castellano Risco, Irene Olga
|
Nivel de expresión oral en inglés en centros bilingües y no bilingües de Castilla-La Mancha Vol. 33 Núm. 2 Pág. 201-213 ARTICULO | 2022 | Revista complutense de educación |
Ruiz Cordero, María Begoña
|
Lexical availability and motivation in CLIL | 2022 | Universidad de La Rioja |
Geoghegan, Leah
|
Assessing the development of second language syntax in Content and Language Integrated Learning Vol. 26 Núm. 2 Pág. 111-130 ARTICULO | 2020 | LFE |
Gutiérrez Ortiz, María del Mar
|
Understanding the Selection of Vocabulary Learning Strategies Núm. 17 Pág. 75-101 ARTICULO | 2019 | Journal of English Studies |
Castellano Risco, Irene Olga
|
La influencia del enfoque AICLE en el vocabulario académico Núm. 42 Pág. 135-148 ARTICULO | 2019 | Cauce |
Castellano Risco, Irene Olga
|
The influence of CLIL on receptive vocabulary Núm. 15 Pág. 107-134 ARTICULO | 2017 | Journal of English Studies |
Iglesias Diéguez, Kevin
Martínez Adrián, María
|
How does CLIL affect the acquisition of reading comprehension in the mother tongue? A comparative study in secondary education Núm. 8 Pág. 7-26 ARTICULO | 2017 | Investigaciones Sobre Lectura |
Nieto Moreno de Diezmas, Esther
|
The impact of CLIL on the acquisition of the learning to learn competence in secondary school education in the bilingual programmes of Castilla-La Mancha Núm. 25 Pág. 21-34 ARTICULO | 2016 | Porta Linguarum |
Nieto Moreno de Diezmas, Esther
|
Are CLIL learners simply faster or also different? Evidence from L1 use in the repair sequences and discourse markers of CLIL and EFL learners Núm. 13 Pág. 127-145 ARTICULO | 2016 | VIAL, Vigo international journal of applied linguistics |
Lázaro Ibarrola, Amparo
|
The impact of CLIL on the acquisition of L2 competences and skills in primary education Vol. 16 Núm. 2 Pág. 81-101 ARTICULO | 2016 | IJES |
Nieto Moreno de Diezmas, Esther
|
The more the merrier – revisiting CLIL-based vocabulary growth in secondary education Vol. 9 Núm. 1 Pág. 37-63 | 2016 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Gierlinger, Erwin
Wagner, Thomas
|
Lengua y contenido significativo para motivar al aprendiente de lengua extranjera Vol. 29 Núm. 1 Pág. 270-295 ARTICULO | 2016 | Revista española de lingüística aplicada |
Oliva Parera, Pablo M.
Núñez Delgado, María Pilar
|
Age and type of instruction (CLIC vs. traditional EFL) in lexical development Vol. 16 Núm. 1 Pág. 75-96 ARTICULO | 2016 | IJES |
Agustín Llach, María del Pilar
|
Linguistic outcomes of English medium instruction programmes in higher education Vol. 5 Núm. 1 Pág. 47-68 | 2015 | Higher learning research communications |
Ament, Jennifer Rose
Pérez Vidal, Carmen
|
CLIL in three Spanish monolingual communities Núm. 15 Pág. 135-158 ARTICULO | 2015 | Elia |
Manzano Vázquez, Borja
|
Receptive Vocabulary of CLIL and Non-CLIL Primary and Secondary School Learners Núm. 23 Pág. 59-77 ARTICULO | 2015 | Complutense Journal of English Studies |
Canga Alonso, Andrés
|
Dificultades de la implantación del AICLE en las enseñanzas profesionales Núm. 24 Pág. 8 ARTICULO | 2015 | Encuentro |
Nieto Moreno de Diezmas, Esther
|
The benefits of CLIL instruction in Spanish students' productive vocabulary knowledge Núm. 24 Pág. 2 ARTICULO | 2015 | Encuentro |
Canga Alonso, Andrés
Arribas García, Mario
|
Motivation and gender effect in receptive vocabulary learning Vol. 7 Núm. 2 Pág. 27-49 | 2014 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Fernández Fontecha, Almudena
|
Examining the impact of amount of exposure on l2 development with CLIL and non-CLIL teenage students Núm. 26 Pág. 133-147 ARTICULO | 2014 | Sintagma |
Saladrigues, Gemma
Llanes, Àngels
|
Individual and contextual variables in EFL receptive vocabulary Núm. 15 Pág. 57-72 ARTICULO | 2014 | Odisea |
Fernández Fontecha, Almudena
|
Productive vocabulary knowledge of spanish efl learners Vol. 13 Núm. 1 Pág. 39-56 ARTICULO | 2014 | RAEL |
Canga Alonso, Andrés
Arribas García, Mario
|
The impact of additional CLIL exposure on oral english production Núm. 11 Pág. 113-131 ARTICULO | 2013 | Journal of English Studies |
Gallardo del Puerto, Francisco
Gómez Lacabex, Esther
|
The receptive vocabulary of Spanish 6th-grade primary-school students in CLIL instruction Vol. 6 Núm. 2 Pág. 22-41 | 2013 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Canga Alonso, Andrés
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 20-Oct-2024