Teacher Satisfaction Concerning the Implementation of Bilingual Programmes1 (2015) ARTICULO Fernández Costales, Alberto González Riaño, Xosé Antón Porta Linguarum. revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras Núm. 23 Pág. 93-108

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
La enseñanza de contenido en inglés en universidades españolas
La enseñanza de contenido en inglés en universidades españolas Núm. 403 Pág. 259-290
2024 Revista de educación
Fernández Costales, Alberto Lasagabaster Herrarte, David
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado
2023 Universidad de Málaga
López Gutiérrez, Aurora
English as a Medium of Instruction in Learning Professional Skills for Engineers
English as a Medium of Instruction in Learning Professional Skills for Engineers Vol. 14 Núm. 2 Pág. 24-44 ARTICULO
2021 Language Value
Peñate Sánchez, Adrián
Teaching psychology at university using the content and language integrated learning (CLIL) approach
Teaching psychology at university using the content and language integrated learning (CLIL) approach Núm. 35 Pág. 77-91 ARTICULO
2021 Porta Linguarum
Navarro Guzmán, José Ignacio Romero Alfaro, Elena Menacho Jiménez, Inmaculada Aragón Mendizábal, Estíbaliz
Students, Teachers and Management Teams in Bilingual Programmes
Students, Teachers and Management Teams in Bilingual Programmes Núm. 17 Pág. 277-297 ARTICULO
2019 Journal of English Studies
Nieto Moreno de Diezmas, Esther
The generic competences in the Initial Teacher Training
The generic competences in the Initial Teacher Training Vol. 22 Núm. 1 Pág. 239-261 ARTICULO
2019 Educación XX1
Amor Almedina, María Isabel Serrano Rodríguez, Rocío
University teachers’ perceptions at the early stages of a bilingual teacher education programme
University teachers’ perceptions at the early stages of a bilingual teacher education programme Núm. 32 Pág. 71-85 ARTICULO
2019 Porta Linguarum
Barrios, Elvira López Gutiérrez, Aurora
Percepciones del alumnado de los Grados de Educación en habla inglesa
Percepciones del alumnado de los Grados de Educación en habla inglesa Vol. 33 Núm. 2 Pág. 123-134 ARTICULO
2018 Ensayos
Paz-Albo Prieto, Jesús Herranz Llácer, Cristina V. Gómez Gómez, Marta
Análisis y Evaluación de las Competencias Genéricas en la Formación Inicial del Profesorado
Análisis y Evaluación de las Competencias Genéricas en la Formación Inicial del Profesorado Vol. 44 Núm. 2 Pág. 9-19
2018 Estudios pedagógicos
Amor Almedina, María Isabel Serrano Rodríguez, Rocío
Towards an identification of provisos for the implementation of plurilingualism in higher education
Towards an identification of provisos for the implementation of plurilingualism in higher education Núm. 3 Pág. 47-60 ARTICULO
2018 Porta Linguarum
Méndez García, María del Carmen Casal Madinabeitia, Sonia
The linguistic internationalization of higher education
The linguistic internationalization of higher education Núm. 3 Pág. 31-46 ARTICULO
2018 Porta Linguarum
Ramos García, Ana María Pavón Vázquez, Víctor
Assessing students’ perceptions regarding English Medium Instruction in Higher Education
Assessing students’ perceptions regarding English Medium Instruction in Higher Education Núm. 29 Pág. 43-63 ARTICULO
2017 Didáctica. Lengua y literatura
Fernández Costales, Alberto

* Último cálculo de métricas Dialnet: 23-Jun-2024