Investigating negotiation of meaning in EFL children with very low levels of proficiency (2015) ARTICULO Lázaro Ibarrola, Amparo Azpilicueta Martínez, Raúl IJES. international journal of English studies Vol. 15 Núm. 1 Pág. 1-21
- Número de citas: 11 (27.3% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIAS 9 LINGUISTICA 8 FILOLOGIA MODERNA 2 EDUCACION 4 FILOLOGIA HISPANICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Negociación de significado y nivel de inglés al realizar tareas pedagógicas en aulas multilingües de educación primaria Vol. 17 Núm. 35 Pág. 136-154 ARTICULO | 2023 | Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas |
Martínez Arbelaiz, Asunción
Saragueta, Eider
Leacox, Erika J.
|
Gender pairings in EFL child task-based interaction Núm. 19 Pág. 103-128 ARTICULO | 2022 | VIAL, Vigo international journal of applied linguistics |
Martínez Adrián, María
Gutiérrez Mangado, María Juncal
|
A matter of age Núm. 19 Pág. 9-41 ARTICULO | 2022 | VIAL, Vigo international journal of applied linguistics |
Azpilicueta Martínez, Raúl
Lázaro Ibarrola, Amparo
|
A cross-sectional study on task type and negotiation of meaning in CLIL child-child interaction Núm. 35 Pág. 183-204 ARTICULO | 2021 | Porta Linguarum |
Hidalgo Gordo, María Ángeles
Azpilicueta Martínez, Raúl
|
Interaction patterns and support for learning in the primary foreign language classroom Núm. 36 Pág. 65-82 ARTICULO | 2021 | Porta Linguarum |
Leslie, Carolyn E.
|
The effect of task repetition on the patterns of interaction of ESL children Vol. 171 Núm. 1 Pág. 90-112 ARTICULO | 2020 | ITL International Journal of Applied Linguistics |
Azkarai, Agurtzane
García Mayo, María del Pilar
Oliver, Rhonda
|
Actividades para el aprendizaje del Inglés como Lengua Extranjera en libros de texto de primaria Núm. 46 Pág. 27-58 ARTICULO | 2019 | Cuadernos de investigación filológica |
Gris Roca, Joaquín
|
Child task-supported interaction in the Spanish EFL setting. Research and challenges Vol. 18 Núm. 2 Pág. 119-143 ARTICULO | 2018 | IJES |
García Mayo, María del Pilar
|
Increasing EFL Learners’ Oral Production at a Public School Through Project-Based Learning Vol. 19 Núm. 2 Pág. 57-71 ARTICULO | 2017 | Profile |
Vaca Torres, Ady Marcela
Gómez Rodríguez, Luis Fernando
|
Grammar in primary school EFL textbook activities Núm. 5 Pág. 57-72 ARTICULO | 2017 | Research in Corpus Linguistics (RiCL) |
Gris Roca, Joaquín
|
Are CLIL learners simply faster or also different? Evidence from L1 use in the repair sequences and discourse markers of CLIL and EFL learners Núm. 13 Pág. 127-145 ARTICULO | 2016 | VIAL, Vigo international journal of applied linguistics |
Lázaro Ibarrola, Amparo
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024