Effects of Summarization Tasks on Comprehension Monitoring of Science Texts in University Students with Elementary or Intermediate English Proficiency (2012) ARTICULO Gómez López, Angela Devís, Anna Sanjosé López, Vicente Porta Linguarum. revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras Núm. 18 Pág. 161-176
- Número de citas: 2 (100.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 2 FILOLOGIAS 2 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Improving L2 Macro-Structural Processing in Students with Elementary or Intermediate English Proficiency Levels: an Instructional Approach Focused on Global Coherence in Reading Comprehension of Science Texts Núm. 21 Pág. 51-68 ARTICULO | 2014 | Porta Linguarum |
Gómez López, Angela
Devís, Anna
Sanjosé López, Vicente
|
Effectiveness of comprehension monitoring strategies in EFL of nonbilingual spanish university students reading science texts Núm. 11 Pág. 87-103 ARTICULO | 2012 | RAEL |
Gómez López, Angela
Sanjosé López, Vicente
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024