An Empirical Examination of the Educational Impact of Text Message-Induced Task Switching in the Classroom (2011) ARTICULO Rosen, Larry D. Lim, Alex F. Carrier, L. Mark Cheever, Nancy A. Psicología educativa Vol. 17 Núm. 2 Pág. 163-177

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
A point contingency increased webcam usage in a university classroom
A point contingency increased webcam usage in a university classroom Vol. 50 Núm. 1 Pág. 85-96
2024 Revista mexicana de análisis de la conducta = Mexican journal of behavior analysis
Lotfizadeh, Amin D. McCoy, Eric Redner, Ryan Poling, Alan
Uses and gratifications of multiscreen news consumption among Spanish youth
Uses and gratifications of multiscreen news consumption among Spanish youth Vol. 34 Núm. 2 Pág. 15-29 ARTICULO
2021 Comunicación y sociedad = Communication & Society
Cuesta Cambra, Ubaldo Niño González, José Ignacio De Marchis, Giorgio
La influencia del docente sobre la motivación, las estrategias de aprendizaje, pensamiento crítico de los estudiantes y rendimiento académico en el área de Educación Física
La influencia del docente sobre la motivación, las estrategias de aprendizaje, pensamiento crítico de los estudiantes y rendimiento académico en el área de Educación Física Vol. 11 Núm. 1 Pág. 137-150 ARTICULO
2019 Psychology, Society & Education
Trigueros Ramos, Rubén Navarro Gómez, Noelia
Efficient, helpful, or distracting? A literature review of media multitasking in relation to academic performance
Efficient, helpful, or distracting? A literature review of media multitasking in relation to academic performance Núm. 15 Pág. 37 ARTICULO
2018 International Journal of Educational Technology in Higher Education
May, Kaitlyn E. Elder, Anastasia D.
The Role of Executive Functioning and Technological Anxiety (FOMO) in College Course Performance as Mediated by Technology Usage and Multitasking Habits
The Role of Executive Functioning and Technological Anxiety (FOMO) in College Course Performance as Mediated by Technology Usage and Multitasking Habits Vol. 24 Núm. 1 Pág. 14-25 ARTICULO
2018 Psicología educativa
Rosen, Larry D. Carrier, L. Mark Pedroza, Jonathan A. Elias, Stephanie O´Brien, Kaitlin M. Lozano, Joshua Kim, Karina Cheever, Nancy A. Bentley, Jonathan Ruiz, Abraham
Huevos podridos y el universo
Huevos podridos y el universo Núm. 3 Pág. 9
2018 Etcétera
de Leo Winkler, Mario

* Último cálculo de métricas Dialnet: 16-Sep-2024