Efficient, helpful, or distracting? A literature review of media multitasking in relation to academic performance (2018) ARTICULO May, Kaitlyn E. Elder, Anastasia D. International Journal of Educational Technology in Higher Education Núm. 15 Pág. 37-0
- Número de citas: 5 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 5 COMUNICACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Integrating Physical Media Education into Elderly Care Programs Núm. 78 Pág. 40-54 ARTICULO | 2024 | Comunicar |
Li, Xiaolei
Wang, Le
Fan, Cunsheng
|
Percepción familiar de las tareas escolares en función del rendimiento académico Vol. 52 Núm. 3 Pág. 261-269 ARTICULO | 2023 | Aula abierta |
Hernández Prados, María Ángeles
Álvarez Muñoz, José Santiago
Gil Noguera, Juan Antonio
|
Can prompts improve self-explaining an online video lecture? Yes, but do not disturb! Núm. 20 Pág. 5 ARTICULO | 2023 | International Journal of Educational Technology in Higher Education |
Hefter, Markus H.
Kubik, Veit
Berthold, Kirsten
|
Off-task social media multitasking during class Núm. 19 Pág. 9 ARTICULO | 2022 | International Journal of Educational Technology in Higher Education |
Deng, Liping
Zhou, Yujie
Hu, Qingchun
|
The smartphone in self-regulated learning and student success Núm. 17 Pág. 41 ARTICULO | 2020 | International Journal of Educational Technology in Higher Education |
Hartley, Kendall
Bendixen, Lisa D.
Gianoutsos, Dan
Shreve, Emily
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024