pág. 1037
pág. 1039
págs. 1049-1052
Volker B.E. Thomsen
pág. 1053
Student-inspired undergraduate research
Jane Slezak
págs. 1054-1055
págs. 1058-1061
pág. 1062
pág. 1062
pág. 1063
Edward J. Walsh, L. Kraig Steffen
págs. 1067-1068
Edward J. Walsh, Jeffrey Schineller
pág. 1070
Out of the editor's basket
Lorie Simpson
págs. 1071-1073
Exploring the ocean--stating the case for chemistry
Paul J. Scheuer
págs. 1075-1079
Distillation apparatuses using household items
Danielle R.D. Companizzi, Brenda Mason
págs. 1079-1080
R. Bruce Martin
págs. 1081-1082
págs. 1083-1085
Experience in chemical education in Russia: How to attract the young generation to chemistry
S.S. Berdonosov, N.E. Kuzmenko
págs. 1086-1088
págs. 1088-1091
Variations on the `whoosh' bottle alcohol explosion demonstration including safety notes
John J. Fortman, Andrea C. Rush
págs. 1092-1094
págs. 1094-1095
págs. 1095-1098
págs. 1099-1100
págs. 1101-1104
Teaching introductory organic chemistry: A problem-solving and collaborative-learning approach
Edward V. Blackburn, Lois M. Browne
págs. 1104-1107
págs. 1108-1112
An inexpensive microscale method for measuring vapor pressure, associated thermodynamic
Jason C. De Muro, Hovanes Margarian
págs. 1113-1116
The development of a microscale continuous hot solvent extractor
Thomas Mulcahy, Steve S. Wesolowski
págs. 1116-1117
págs. 1117-1120
The discovery-oriented approach to organic chemistry 2. Selectivity in alcohol oxidation
Steven R. Shadwick, Ram S. Mohan
págs. 1121-1122
págs. 1122-1126
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados