pág. 1
A new approach to teaching organic chemical mechanisms
Stephen H. Wentland
págs. 3-8
Concept maps as a tool to assess learning in chemistry
Bradford D. Pendley, Richard L. Bretz
págs. 9-15
págs. 16-19
pág. 19
Grasping the concepts of stereochemistry
Nancy S. Barta, John R. Stille
págs. 20-23
págs. 24-26
pág. 26
págs. 27-28
pág. 28
Ionic conduction and electrical neutrality in operating electrochemical cells
A.N. Ogude, J. D. Bradley
págs. 29-34
Chemical education in Eastern Europe
Lyle C. Hall
págs. 35-38
págs. 39-42
pág. 42
Projects supported by the NSF division of undergraduate education
Curtis T. Sear Jr., Susan H. Hixson
págs. 43-46
Writing a scientific manuscript
Thomas Spector
págs. 47-50
pág. 50
págs. 51-53
pág. 53
págs. 54-55
William J. Layden, Julian M. Dust
pág. 54
pág. 55
págs. 56-57
págs. 58-62
Models of 2-butanone: Using graphics to illustrate complementary approaches to molecular structure
T.W. Hanks
págs. 62-66
Cryophori, hot molecules, and frozen nitrogen
Paul W.W. Hunter, Sheldon L. Knoespel
págs. 67-68
pág. 68
págs. 69-70
Patriotic electrolysis of water
Donald B. DuPre
pág. 70
A student-designed analytical laboratory method
Sheryl A. Tucker, William E. Acree Jr.
págs. 71-74
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados